به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۷۶۹۳۲

جای خالی«گل‌آقا»در مناظرات نامزدها

جای خالی«گل‌آقا»در مناظرات نامزدها
گروه سیاسی: عباس سلیمی‌نمین، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو باروزنامه  «فرهیختگان» به بررسی دومین مناظره پرداخت و انتقاداتی را نسبت‌به نحوه برگزاری مناظره و سطح سوالات مطرح کرد.
وی گفت:در مناظره سوالات فراگیر و سوالاتی که ضرورت‌های جامعه را در بر گیرد، وجود نداشت.مناظره‌ها تاثیر کمی بر مشارکت خواهد داشت.
آنچه ایراد دارد انتقادات ضعیف و کمرنگ است با این دیدگاه که متهم به بداخلاقی نشوند، آنچه بداخلاقی محسوب می‌شود، تهمت زدن است، اما نقد اساسی داشتن یک امری است که مردم آن را می‌پسندند و روز گذشته در بخش اول مناظره چنین چیزی را شاهد نبودیم‌.
متاسفانه برخی نامزدها اشتباهات ادبی فراوانی در فرمایش‌های خود داشتند، به‌خصوص یکی از نامزدها که خیلی از جملات را اشتباه بیان کرد و جای «گل‌آقا» در این زمینه خالی بود که جملات را به طنز بگیرد.


 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مستر مناظره
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۲:۵۱
آخه اینکه مناظره نیست. یک سئوال مطرح میشود و کاندیدا باید تو سه دقیقه بهش بده و در عین حال باید با کاندیداهای دیگر هم مناظره کنه و نظرات اونا را به چالش بکشه!!!! آخه میشه؟! (373744)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها