کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بلایی که ناپدری سنگدل بر سر کودک آورد!

19 خرداد 1400 ساعت 13:40


گروه حوادث: ناپدری سنگدل، دختر همسرش را به خاطر عدم توانایی این کودک در خواندن کتاب انگلیسی مورد تنبیه بدنی مکرر قرار می داد.برخورد غیرانسانی و خشن ناپدری سنگدل هندوستانی با دختر ۶ ساله همسرش به سوژه رسانه‌های این کشور تبدیل شد. ناپدری این کودک به علت آنکه این دختر توانایی خواندن یک کتاب انگلیسی را نداشت با خودکار به جان این کودک افتاد و پشت وی را زخمی کرد.‌ این اتفاق در شهر «رودراپور» واقع در ایالت اوتارخند هند رخ داد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند شکایتی بر علیه متهم که هویت هنوز اعلام نشده مطرح شده است.
 

بنا به این گزارش مادر این دختر ۲ سال پیش و پس از جداشدن از همسر اولش با این مرد ازدواج کرده بود. این زن از شوهر اولش دو دختر داشت و پس از ازدواج با این مرد نیز صاحب یک دختر دیگر شده بود. در حالی که در ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت کم کم رفتار‌های خشونت آمیز این مرد با همسر و دو دخترش آغاز شد. این مرد اقدام به کتک زدن مادر دختر و همچنین بدرفتاری با دختران او می‌کرد.

بنا به گزارش پلیس این مرد چند روز پیش پس از خرید یک کتاب انگلیسی برای دختر ۶ ساله همسرش از او خواست تا این کتاب را بخواند. اما زمانی که این دختر نتوانست خواسته این مرد را اجرا کند، او چند بار با نوک خودکار به پشت این کودک کوبید. در حالی که این کودک از درد فریاد می‌کشید، این مرد به این کار ادامه داد. پس از این اتفاق هنگامی که زن این مرد (مادر کودک) شروع به اعتراض و مراقبت از فرزندش کرد مرد او را نیز به باد کتک گرفت.

این زن پس از ترک خانه در اولین فرصت تصاویری از کودک زخمی خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. پس از داغ شدن این تصاویر، یک تاجر محلی با کمک دوستانش، این مرد را شناسایی و او توسط افراد محلی به پلیس تحویل داده شد. گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.


کد مطلب: 276997

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276997/بلایی-ناپدری-سنگدل-سر-کودک-آورد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir