کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پای بازیگر ژانر وحشت به جان ویک ۴ بازمی‌شود

19 خرداد 1400 ساعت 13:42


گروه فرهنگی: بیل اسکارسگارد برای بازی در فیلم سینمایی «جان ویک ۴» وارد مذاکره شده است.

بیل اسکارسگارد بازیگر فیلم ژانر وحشت «آن» برای پیوستن به کیانو ریوز در چهارمین قسمت از مجموعه سینمایی «جان ویک» وارد مذاکره شده است.در حالی چاد استاهلسکی برای کارگردانی قسمت جدید این فیلم اکشن باز خواهد گشت که ستارگانی همچون دانی ین، شامیر اندرسون و رینا سوایاما به تیم بازیگری اضافه شده اند. جزئیاتی از شخصیت‌هایی که قرار است توسط اسکارسگارد بازی شود مشخص نیست، اما می‌دانیم دانی ین نقش یکی از دوستان قدیمی جان ویک را بازی خواهد کرد که اکنون دشمنان مشترکی با یکدیگر دارند.

در چهارمین قسمت از این فیلم که محصول کمپانی لاینزگیت است، کیانو ریوز دوباره در نقش یک قاتل حرفه‌ای بازنشسته ظاهر خواهد شد که با انجمن گسترده قاتلان درگیر شده است. شی هتن و مایکل فینچ نویسندگان این فیلم هستند و کیانو ریوز هم علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. تولید این فیلم قرار است تابستان امسال در کشور‌های فرانسه، آلمان و ژاپن آغاز شود.

تصمیم کمپانی لاینزگیت بر این است که قسمت چهارم و پنجم فیلم جان ویک را به صورت پی در پی بسازد. فیلم سینمایی جان ویک ۴ اکنون برای ۲۷ می ۲۰۲۲ تنظیم شده است. این فیلم در ابتدا قرار بود ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران شود که به دلیل پاندمی کرونا یک سال عقب افتاد. سه فیلم نخست جان ویک ۵۷۹ میلیون دلار در گیشه فروخته اند.
اسکارسگارد بیشتر برای بازی در نقش پنی وایز در فیلم‌های «آن» شناخته می‌شود. او پیش از این با دیوید لیچ (تهیه کننده فیلم اول جان ویک) در فیلم سینمایی «ددپول ۲» همکاری داشته است؛ او اخیراً در فیلم سینمایی «شیطان تمام وقت» در کنار تام هالند به بازی پرداخته است.


کد مطلب: 276998

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/276998/پای-بازیگر-ژانر-وحشت-جان-ویک-۴-بازمی-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir