به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۷۷۰۸۰

عاقبت پشت کردن به ملت بهتر از این نمی‌شود

عاقبت پشت کردن به ملت بهتر از این نمی‌شود
گروه سیاسی: یك فعال سیاسی به سخنان روحانی در انتقاد از مواضع کاندیداهای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
 صادق زیباکلام در یادداشتی خطاب به روحانی نوشت:
جناب آقای روحانی‌ بزرگوار،
عصبانی شدنتان از رفتارِ غیرمنصفانه و عوامفریبانه برخی از نامزدهای انتخاباتی را درک میکنم. اتفاقاً مردم هم نیک می‌دانند که مسئولیت این آقایان در باتلاقی که امروز کشور در آن فرو رفته، اگر بیشتر از جنابعالی نباشند یقینا کمتر هم نیست. و اِی بسا این رفتار فرصت طلبانه، شانه خالی کردن از زیرِ بارِ مسئولیت مصیبت‌هایی که در این ۴۲ سال بر سر کشور آورده‌اند و ریختن بارِ همه تقصیرات بر گردن شما و بی‌اطلاع دانستن مردم باعث ریزش رای شان هم بشود.که با مردم اینگونه برخورد می‌کنند و آنان را اینقدر نا آگاه تصور می‌کنند.
اما جناب روحانی بزرگوار، ‏چقدر در این چهار سال بشما التماس کردم که چرا با مردم حرف نمی زنید و چرا واقعیت‌ها را با مردم در میان نمی‌گذارید؟ چقدر خدمتتان معروض داشتم که اگر گامی در جهت تغییر نمی‌شود برداشت، این را دست کم با آن ۲۴میلیون در میان بگذارید.آن ۲۴ میلیون با کلی امید و آرزو و انتظار بهبود شرایط کشور و زندگی شان بپای "صندوق رای شیکسته پیکسته وزارت کشور" رفته بودند.
اما جنابعالی بجز سکوت، و سکوت، و باز هم سکوت و تائید سیاست‌هایی که کشور را امروز در این باتلاق گرفتار کرده، کار دیگری نکردید.آن ۲۴ میلیون رای را بامید قدرانی نظام به ثمن بخس فروختید.و حالا امروز بجای آن قدردانی که انتظارش را داشتید، نامزدهای نظام خود را در هیبت فرشته نجات و ناجی ملت درآورده و ردای اهریمن و عامل همه تباهی ها را بتن جنابعالی کرده‌اند.
دلم نمی‌آید به افتاده لگد بزنم، اما سرنوشت پشت کردن به ملت بهتر از این نمی‌شود.



 
برچسب ها: روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۴:۱۸
کار اصلاح طلبها کاملا تمام است (373794)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۸:۱۴
احسنت دمت گرم و سرت خوش باد دکتر‌ (373800)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۲۲:۴۰
تقصیر خودت کمتر از روحانی نیست! (373804)
مجید
Romania
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۰۸:۲۴
درحیرتم نظام با اقای زیبا کلام که حرف دل ۶۰ درصدی ‌که نمیخواهند رای بدهند میزند را تحمل میکند واورا به جرم تشویش اذهان عمومی واقدام علیه امنیت ملی به زندان نمی اندازد شاید برای حمله های گاه وبیگاه او به روحانی است که چیزی جز واقعیت نیست احمدی نژاد هم تحمل میشود وهنوز از نظام اخراج نشده روحانی هم مشاور عالی و عضو دایمی مجمع تشخیص میشود و همه باهم به صرف چای وشیرینی وخندیدن به ریش ما که فکر می کنیم انها با هم اختلاف ریشه ای بر سر منافع ملت دارند (373811)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها