به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۲۷۷۱۴۷

فرانک لمپارد، گزینه اول هدایت باشگاه لندنی

فرانک لمپارد، گزینه اول هدایت باشگاه لندنی
گروه ورزشی: بعد از منتفی شدن حضور نونو اسپریتو در کریستال پالاس حالا فرانک لمپارد از بیشترین شانس برای هدایت این تیم برخوردار است. پیش بینی می‌شد بعد از خریدهای فوق‌العاده چلسی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته، این تیم با فرانک لمپارد در قامت یک مدعی ظاهر شود اما اوضاع هرگز بر وفق مراد سرمربی انگلیسی و آبی‌ها پیش نرفت و آنها حتی تا اواسط جدول لیگ برتر انگلیس نیز پایین آمدند.

نتایج ضعیف چلسی تحت هدایت فرانک لمپارد باعث شد انتقادات از اسطوره آبی ها اوج بگیرد و نهایتاً او در اواسط فصل از هدایت این باشگاه برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد؛ کسی که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی نتایج شگفت انگیزی با این تیم کسب کرده و علاوه بر قهرمانی با این تیم در چمپیونزلیگ، کاری کرد که آبی ها در پایان لیگ برتر در جمع چهار تیم بالایی جدول به کار خود پایان دهند.

اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که قرار است فرانک لمپارد از فصل آینده دوباره به فوتبال بازگردد. روی هاجسون آخرین فصل حضور خود در کریستال‌پالاس را پشت سر گذاشت و اخیراً گفته شد که این باشگاه برای جانشینی او با سرمربی سابق ولورهمپتون یعنی نونو اسپیریتو به توافق رسیده است اما نهایتاً در آخرین لحظات حضور مرد پرتغالی در پالاس منتفی شد.

پیش از مطرح شدن نام نونو اسپریتو در اطراف باشگاه کریستال پالاس صحبت‌هایی در رابطه با حضور فرانک لمپارد در این تیم مطرح بود. در همین ارتباط اکنون میررر مدعی شده که با منتفی شدن حضور اسپریتو در باشگاه لندنی حالا دوباره فرانک لمپارد یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم محسوب می شود.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها