کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هازارد: مردم خیلی از بلژیک انتظار دارند

21 خرداد 1400 ساعت 10:58


گروه ورزشی: مهاجم تیم فوتبال بلژیک از انتظارات زیاد از این تیم قبل از شروع یورو ۲۰۲۰ سخن گفت.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بلژیک در اولین دیدار خود در یورو باید شنبه برابر تیم ملی فوتبال روسیه قرار گیرد. ادن هازارد مهاجم بلژیکی رئال مادرید درباره حضور در این رقابت ها گفت: من فقط یک هفته کامل تمرین کردم. برای شروع، این تصمیم سرمربی است اما من هنوز ۱۰۰ درصد آماده  نیستم ، بنابراین خواهیم دید که چه خواهیم کرد.
 

این بازیکن ۳۰ ساله در دو فصل گذشته نتوانسته است ثبات پیدا کند و به اردوی بلژیک پیوست.پس از سوم شدن در جام جهانی ۲۰۱۸  انتظارات از بلژیک زیاد است. با انبوهی از ستارگان بزرگ مانند تیبو کورتوا، یانیک کاراسکو، روملو لوکاکو و کوین دی بروین، تعجب آور نیست که آنها امسال یکی از محبوب ترین ها هستند.این بازیکن خودش به شوخی گفته است که در صورت قهرمانی بلژیک در مسابقات، ممکن است از فوتبال بین المللی کناره گیری کند.

وی در پایان گفت: حالا که ما برای شیاطین سرخ بازی می کنیم همیشه این فشار را بر خود وارد می کنیم. به دلیل آنچه در گذشته انجام دادیم  مردم انتظار دارند که همیشه پیشرفت کنیم. ما می دانیم که در جام جهانی سه سال پیش کار شگفت انگیزی انجام دادیم. ما می خواهیم بیشتر کار کنیم. در این گروه پتانسیل زیادی وجود دارد.


کد مطلب: 277179

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/277179/هازارد-مردم-خیلی-بلژیک-انتظار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir