کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فصل دوم «خانه امن» همچنان در بلاتکلیفی

21 خرداد 1400 ساعت 11:03


گروه فرهنگی: گرچه قرار بود فصل دوم سریال تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی ساخته شود ولی درحال حاضر برنامه مشخصی برای تولید آن وجود ندارد.سریال تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری سال گذشته روی آنتن شبکه یک سیما رفت و به دلیل مخاطبان بالای آن تصمیم گرفته شد فصل دوم آن نیز ساخته شود ولی درحال حاضر برنامه‌ریزی دقیقی برای تولید ادامه آن وجود ندارد.

اوایل دی ماه سال گذشته زمانی که پخش این سریال ۵۰ قسمتی به پایان رسید، روابط عمومی سریال «خانه امن» با انتشار یادداشتی از احمد معظمی کارگردان این پروژه، از شروع پیش تولید فصل دوم این مجموعه خبر داد اما طبق پیگیری‌های خبرنگار صبا نه تنها پیش تولید این کار شروع نشده است بلکه هنوز مشخص نیست فصل دوم این سریال چه زمانی ساخته می‌شود.

ملودرام «خانه امن» روایتی از یک پرونده جاسوسی – امنیتی بود که لایه هایی از عملیات پیچیده مقابله با گروهک تروریستی داعش را روایت می‌کرد که طی این ماجرا، پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد. در این سریال ۳۰ بازیگر اصلی ، ۱۴۳ بازیگر فرعی و۶۷۰۰ هنرور مقابل دوربین رفتند.

حمیدرضا پگاه، پرویز فلاحی‌پور، امین زندگانی، سیما تیرانداز، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، علیرضا رییسی، قربان نجفی، حمیدرضا عطایی، کاوه آفاق، سپیده خداوردی و سوگول طهماسبی از بازیگران اصلی این سریال بودند.
این سریال از تولیدات گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم و جزو آثار پرلوکیشن تلویزیون بود و در شهرهای مختلف تصویربرداری شده و بخشی از آن در خارج از کشور به سرانجام رسید.


کد مطلب: 277181

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/277181/فصل-دوم-خانه-امن-همچنان-بلاتکلیفی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir