به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : ۲۷۷۲۸۱

عدد هم برای آقایان بی معنا است

عدد هم برای آقایان بی معنا است
گروه سیاسی: عباس عبدی از چهره های سیاسی اصلاح طلب در توییتی خطاب به سعید جلیلی که گفته بود تحریم‌ها در برنامه‌های من تاثیری ندارد، نوشت: این یعنی برنامه‌های ایشان از مهمترین متغیر اقتصادی که حجم صادرات و واردات و قیمت ارز و... را تعیین می‌کند مستقل است.
او اضافه کرد: این مثل برنامه‌ریزی برای کشاورزی، مستقل از شرایط آب و هوایی است. اصلا برنامه نیست. اتلاف منابع است.
عباس عبدی در توییت دیگری به توییت سعید جلیلی واکنش نشان داد و نوشت: ‏آن که بسیار قوی‌تر از شما بود و بطور متوسط سالانه ۱۰۰ میلیارد دلار هم درآمد نفتی داشت پس از ۸ سال ریاست که تمام قدرت را داشت و حامی او بودید افزایش اشتغالش در حد صفر بود حالا چطور طی دو سال بالای ۴ میلیون شغل درست می‌کنی؟ بظاهر عدد هم برای آقایان بی معنی شده است.

 
برچسب ها: عباس عبدی

مجید
Romania
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۲۱:۱۹
جلیلی در توهم وخلسه بسر میبرد البته میداند که شانسی برای رییس شدن ندارد وعده های ریالی واستخدام در منزل به خانمها نداده و به معاون اولی ویا وزیر خارجه شدن هم راضی است حداقل مودب است از زاکانی خیلی اخلاق گرا تر است خدا کند جناب رییسی در دولت اینده در جای مناسب از ایشان استفاده کند بنابرین اقای عبدی در محاجه با ایشان نباید باشد واقای رییسی را باید نقد کند البته وقتی بنا نیست اصلاح طلبان باشند نقد رییسی هم بی نتیجه است (373833)
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۲۲:۰۲
ادمی یاد احمدی می افته میگفت ما انقدر منابع داریم حتی میتوانیم تا 150میلیون نفر را از نظر مسکن غذا بهداشت درمان اموزش تامین کنیم وحتی اگر مدیریت جهانی را با ما دهند دنیا پر از عدل وداد میشود . (373835)
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۰۸:۳۲
آقای عبدی آن قدر پرت و پلا گفته‌اید که اگر مطلب درستی هم بگویید کسی باور نمی‌کند (373843)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها