به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۲۷۷۴۱۵

رونالدو در آستانه جدایی از باشگاه ایتالیایی

رونالدو در آستانه جدایی از باشگاه ایتالیایی
گروه ورزشی: در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی درباره جدایی رونالدو از یوونتوس مطرح شده است. البته هنوز رونالدو واکنشی به این موضوع نشان نداده است. رونالدو ۳۶ ساله در این فصل با وجود عملکرد و آمار قابل قبول، نتوانست با این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا به موفقیتی دست یابد.یوونتوسی‌ها که می‌دانند این ستاره پرتغالی علاقه‌ای به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد ستارگانی بزرگی را به عنوان جانشین رونالدو انتخاب کرده اند.
فدریکو چروبینی مدیر ورزشی جدید یوونتوس،  به دنبال بازیکنی است که بتواند جانشین رونالدو شود و در همین ارتباط ۳ مهاجم بزرگ دنیای فوتبال را زیر نظر گرفته است.

مائورو ایکاردی ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، گابرئیل خسوس برزیلی از تیم منچسترسیتی و دوشان ولاهویچ صرب ستاره جوان تیم فیورنتینا مهاجمانی هستند که باشگاه ایتالیایی در صورت حتمی شدن خروج رونالدو از این تیم به دنبال جذب آن‌ها خواهد رفت.البته ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جدید بیانکونری تاکنون اظهار نظری درباره کریستیانو رونالدو انجام نداده است و شاید همین اتفاق نشان دهنده این موضوع باشد که آلگری علاقه‌ای به همکاری با این ستاره پرتغالی ندارد.

پس از حذف تیم فوتبال یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا از سوی رسانه‌های ایتالیایی انتقادات زیادی از رونالدو شد.
کریستیانو رونالدو در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد و خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا یورو ۲۰۲۱ آماده می‌کند. این بازیکن تصمیم گیری درباره آینده خود را به بعد از اتمام این رقابت‌ها موکول کرده است.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها