به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۷۷۴۶۰

۱۰ گلزن برتر ملی فوتبال در بین بازیکنان فعلی

۱۰ گلزن برتر ملی فوتبال در بین بازیکنان فعلی
گروه ورزشی: در حالی که تا یک ماه آینده رقابت‌های ملی در فوتبال جهان به اوج خود می‌رسد، ۱۰ گلزن برتر از بازیکنان فعلی را بررسی می‌کنیم.به گزارش ایسنا، رقابت‌های یورو در اروپا با حضور ۲۴ تیم، کوپا آمه ریکا در برزیل و انتخابی جام جهانی در آسیا و آفریقا باعث شده است تا تب فوتبال ملی در سراسر جهان داغ شده باشد.
در این بین بد نیست نگاهی به ۱۰ گلزن برتر ملی فوتبال جهان در بین بازیکنان فعلی بیندازیم و ببینیم این جدول و نحوه قرار گرفتن بازیکنان قرار است در یک ماه آینده تغییری کند یا خیر. 

در صدر جدول کریستیانو رونالدو قرار دارد که با ۱۰۴ گل ملی در سودای رسیدن به صدر است. ۵ گل فاصله او تا علی دایی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران است و رونالدو بی صبرانه منتظر است تا در یورو به این مهم دست یابد. هر چند سانتوس سرمربی پرتغال فشارها را از روی او برداشته است و عنوان کرده رونالدو به رکوردها فکر نمی‌کند.
۱- کریستیانو رونالدو (پرتغال) ۱۰۴ گل
۲- علی مبخوت (امارات) ۷۵ گل
۳- سونیل چتری (هند) ۷۴ گل
۴- لیونل مسی (آرژانتین) ۷۲ گل
۵- نیمار (برزیل) ۶۶ گل 
۶- روبرت لواندوفسکی (لهستان) ۶۶ گل
۷- لوئیس سوارس (اروگوئه) ۶۳ گل
۸- زلاتان ایبراهیموویچ (سوئد) ۶۲ گل 
۹- روملو لوکاکو (بلژیک) ۶۰ گل
۱۰- ادین ژکو (بوسنی) ۵۹ گل
در بین بازیکنان ایرانی سردار آزمون با ۳۶ گل زده در رده نخست است. این بازیکن در بازی برابر کامبوج استراحت داشت و چه بسا اگر به میدان می‌رفت می‌توانست خودش را به مرز ۴۰ گل زده ملی نزدیک کند. آزمون دو گل تا رسیدن به رکورد ۳۸ گل علی کریمی در تیم ملی فاصله دارد و امیدوار است خیلی زود در زمره ۳ گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران قرار گیرد.
برچسب ها: رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها