به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۲۷۷۴۹۳

یک عده فقط دنبال کنسرت یا آزادی هستند

یک عده فقط دنبال کنسرت یا آزادی هستند
گروه سیاسی:کاندیدای ریاست جمهوری گفت: یک عده فقط به مسائل خاص و نمایشی مثل جنگ در سوریه یا کنسرت‌ها یا آزادی‌ها می‌پردازد.
محسن رضایی گفت:هفت دغدغه ای که دوستان صدا و سیما تهیه کردند را قبول دارم اما دغدغه‌های مردم بیش از اینها است.۵۰ سال است که گرانی و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی داریم و رشد اقتصادی کشور معیوب است.رهبری می‌گویند راه حل‌ها مشخص است، چرا نمی‌بینید؟چادر مشکی در اختیار عده‌ای خاص است و آقازاده‌ها همه جا هستند.عده‌ای از حجاب، فیلترینگ و حضور ایران در سوریه می‌گویند و در موضوعات مختلف جنگ زرگری می‌سازند، رهبری به این‌ها پایان می‌دهند اما باز تکرار می‌شود.تاخت و تازها اجازه نمی‌دهد دولت‌ها، تمرکزی بر روی اقتصاد و گرانی داشته باشند.قرار است رییس جمهور بعدی هم مثل قبلی باشد؟نیاز به دو جراحی بزرگ داریم که اولین آن اصلاح از درون قدرت است و دومین موضوع معماری نوین اقتصاد ایران است.برنامه دولت من به کارگیری همه ظرفیت‌ها اعم از اهل تسنن، زنان، اقوام و... است تا دولتی قوی و پاسخگو تشکیل بدهیم.یارانه ۴۵۰ هزار تومانی پرداخت خواهیم کرد، اگر دزدی نکرده‌اید نگران پرداخت این یارانه نباشید.به زنان خانه دار حقوق پرداخت می‌کنیم.
 رضایی گفت: در مسئله مذاکرات رهبر انقلاب با خطی مشی نرمش قهرمانانه امکان فوق العاده ای به دولت دادند.دو جمله در ادامه بحث قبلی ام بگویم. این نزاع سیاسی که ابتدا درونی بود و بعد نفوذی‌ها سوار این شدند و حالا دارند فضا را مدیریت می کنند.  بازیگرانش هم خواسته یا ناخواسته انرژی مردم و دولت را از حل مشکلات منحرف می کنند.
رهبر بزرگوار انقلاب بارها وارد شدند که این مشکل را حل کنند. سیاست‌های اصل ۴۴ را ابلاغ کردند اما در مجلس تبدیل به قانون نشده است. چرا نشد؟ در مسئله مذاکرات رهبر انقلاب با خطی مشی نرمش قهرمانانه امکان فوق العاده ای به دولت دادند. اقدامات دولت قرار بود به شاهکاری در رفع تحریم‌ها بشود. نه تنها تحریم‌ها حل نشد بلکه مشکلات بزرگتری ایجاد شد. باید زیر میز زد. این طور نمی شود مملکت را اداره کرد.دولت ما نظم و قانون و آرامش را حاکم خواهد کرد. دولت ما حق شما را خواهد داد و خواسته‌های شما را برآورده خواهد کرد. این نفوذی‌ها با دعواهای زرگری وقت و انرژی شما را به انحراف می کشانند.
ما احتیاج به اقتدار داریم. برنامه من جراحی بزرگ است و این یک اقتداری می خواهد که اجرایی بشود. ما باید عقلانیت را برگردانیم. عقلانیت جناحی و حزبی بزرگترین آفت ممکلت است. مردم باید در گفت و گو و تعامل حضور داشته باشند. دولت ما دولت شایستگان از همه است.


 
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها