به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۷۷۵۹۱
پاشازاده:

تیم ملی از پس بازی با عراق بر خواهد آمد

تیم ملی از پس بازی با عراق بر خواهد آمد
گروه ورزشی: پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به دیدار‌های انتخابی تیم ملی گفت: بازی مهمی پیش رو داریم، اما بازیکنان‌مان به خوبی از پس بازی با عراق بر خواهند آمد.مهدی پاشازاده در مورد سه پیروزی اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی قطر برابر، هنگ کنگ، بحرین و کامبوج، اظهار داشت: قابلیت تیم ملی ما خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. امتیاز این مسابقات خیلی به ما کمک کرده است. امیدوارم که همین روند تا پایان مسابقات و دیدار با عراق را حفظ کنیم.
 
وی افزود: متاسفانه باید صعود ما خیلی زودتر از این ها اتفاق می افتاد تا مردم و اعضای تیم ما این میزان استرس نکشند اما به خاطر برخی مسائل آن دو شکست در دور رفت مسابقات رقم خورد. با این حال بازیکنان خیلی خوب در دور برگشت مسابقات شرایط را کنترل کردند و تا الان به هدف‌مان رسیده‌ایم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص پیروزی ۱۰ بر صفر برابر کامبوج خاطرنشان کرد: به نظر من نباید به بازی با کامبوج اهمیتی داد. سرمربی تیم ملی از سویی می گوید که به خاطر فشردگی بازی‌ها بازی دوستانه‌ای برای تیم ملی در نظر نگرفته است. از سویی دیگر در مسابقه‌ای مانند کامبوج به برخی بازیکنان اصلی بازی می دهد.
پاشازاده اضافه کرد: در حال حاضر تیم ملی هر چهار روز یکبار بازی دارد و در این شرایط باید از بازیکنان‌مان محافظت کنیم. سرمربی تیم ملی بهتر از هر فرد دیگری شرایط تیمش را می داند اما به نظر من بهتر بود در این دیدار به بازیکنان اصلی استراحت می داد.

پاشازاده در مورد دیدار پیش رو برابر عراق خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم و عراق جدی ترین رقیب ما در این رقابت‌ها است. باید تمام تمرکزمان را روی موفقیت در این دیدار بگذاریم تا این گام را هم مانند سه دیدار قبلی محکم برداریم و این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با خط دفاع تیم ملی گفت: یکی از نکات مثبت تیم ملی این است که در هر پست دو بازیکن خوب داریم و این نکته مثبتی برای ما محسوب می شود. تنها نظر من در مورد دفاع راست است که بهتر است صادق محرمی با دقت بیشتری در بازی آخر ظاهر شود چرا که ممکن است کوچکترین اشتباهی برای ما گران تمام شود.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نقش موثر را در این بازی هافبک ها ایفا می کنند. عراق بازیکنانی مانند بشار رسن و همام طارق را دارد. از طرفی مهاجم آنها نیز بازیکن باهوشی است. باید بازیکنان ما در این دیدار با تمرکز بالا به میدان بروند تا به هدف خود برسیم.

وی با اشاره به اینکه ممکن است استرس در تیم ملی تاثیرگذار باشد، اضافه کرد: در چنین مسابقاتی طبیعی است که استرس داشته باشیم اما عیار بازیکنان در چنین مسابقاتی مشخص می شود. امیدوارم بازیکنان ما بتوانند بهترین نماش را در این دیدار داشته باشند تا برنده شویم و با خوشحالی این بازی‌ها را تمام کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین در گروه سوم از هفت بازی برگزار شده 15 امتیاز به دست آورده است و باید روز سه شنبه در ورزشگاه خلیفه‌ی بحرین، آخرین دیدار خود در این مرحله را از ساعت 21 به وقت تهران مقابل عراق برگزار کند.
برچسب ها: مهدی پاشازاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها