به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۲۷۷۶۴۷

اختراع عددجدید توسط تیم ملی بسکتبال/عکس

اختراع عددجدید توسط تیم ملی بسکتبال/عکس
گروه ورزشی: تیم‌ ملی بسکتبال ایران موفق شد روز گذشته در نخستین بازی‌ خود از پنجره سوم انتخابی‌ کاپ آسیا ۲۰۲۱، با نتیجه ۸۴ - ۴۶ برابر قطر به پیروزی برسد که البته کیت‌های خام ملی‌پوشان ایران در این دیدار حاشیه ساز شدند.با توجه به تحریم‌ها و شرایط ورزش کشور از نظر بحث اسپانسرینگ، تیم ملی ایران کیت‌های خود را به صورت خام از شرکت «پِک» چین تهیه می‌کند که همین مساله باعث ایجاد حاشیه و یک اتفاق جدید روی پیراهن‌های بازیکنان تیم ملی شد.

موضوع از این قرار است که به‌خاطر خام بودن لباس‌ها و ثبت نشدن اسامی نفرات به صورت شرکتی روی پیراهن‌ها، نام و شماره بازیکنان توسط تدارکات تیم و به صورت اتویی روی کیت‌ها چسبانده می‌شوند (چاپ می‌خورند) که همین مساله نیز باعث ‌ایجاد حاشیه شد.

همانطور که تصویر بالا مشخص است، تدارکات تیم بدون توجه به املای عدد 6 انگلیسی، این عدد را به صورت برعکس روی پیراهن حامد حسین‌زاده، گارد تیم‌ ملی ایران چسبانده‌اند که گویا این شماره را مقابل آینه قرار داده‌اند! این موضوع نیز از لنز دوربین‌های عکاسان هم در امان نماند تا به گونه‌ای شاهد اختراع عددی جدید توسط تدارکات تیم ملی بسکتبال ایران باشیم!بدین ترتیب این نقد به مسوولان فدراسیون و خصوصا مسعود قاسمی، سرپرست تیم ملی بسکتبال وارد است که آیا نباید پیش از تحویل پیراهن‌ها به بازیکنان، کیت‌ها از نظر کیفیت و چنین مسائلی مورد بررسی و کنترل قرار بگیرند؟ چرا که اتفاقی این‌چنینی می‌تواند در سطح بین‌المللی اعتبار ورزش یک‌ کشور را زیر سوال ببرد!
برچسب ها: بسکتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها