به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۲۷۷۶۵۱

ادامه روند نزولی در بورس

ادامه روند نزولی در بورس
گروه اقتصادی: شاخص کل بورس امروز بسیار پرنوسان شد و در حالی که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحد کاهش یافته بود که در ساعات پایانی به یک میلیون و۱۴۴ هزار واحد رسید، اما دوباره روندی نزولی به خود گرفت.به گزارش ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۳۶۶۳ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۴۱ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۲۲۰ واحد کاهش یافت و رقم ۳۷۷ هزار و ۲۳۳ واحد را ثبت کرد.
 
معامله گران این بازار ۳۹۱ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال انجام دادند.صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مپنا و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی گلگهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۱۷ واحد کاهش به رقم ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد رسید.در این بازار ۲۴۰ هزار معامله به ارزش ۸۷ هزار و ۳۶ میلیارد ریال انجام شد.پلیمر آریاساسول، صنعتی مینو و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بیمه تجارت نو با بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها