به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۷۷۶۶۸

پیشنهادهای تراپنر برای رزرو هتل فولبرد مشهد نزدیک حرم

گروه گردشگری: اکثر متقاضیان رزرو هتل در مشهد، تمایل دارند در خیابان‌های اطراف حرم اقامت کنند.
پیشنهادهای تراپنر برای رزرو هتل فولبرد مشهد نزدیک حرم
تقاضای بالای اقامت در هتل مشهد نزدیک حرم سبب شده تا بیشترین تعداد هتل‌های مشهد در خیابان‌های اطراف حرم امام رضا علیه السلام تاسیس شوند. در ادامه با دو تا از خیابان های مهم و شلوغ اطراف حرم بیشتر آشنا شده و چند مورد از هتل های خوب این خیابان ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

هتل‌های مشهد خیابان امام رضا
بلوار امام رضا، شلوغ‌ترین خیابان شهر مشهد است. هتل های مشهد خیابان امام رضا نیز به دلیل دسترسی مناسب به حرم امام رضا علیه‌السلام و بازارهایی نظیر بازار رضا، همواره مورد توجه زائران و گردشگران می‌باشند. به همین دلیل بالاترین تعداد هتل مشهد نزدیک حرم در بلوار امام رضا و خیابان‌های اطراف آن ساخته شده است. این خیابان در محدوده طرح زوج و فرد شهر مشهد است. اما به دلیل نزدیکی به حرم و همچنین دسترسی مناسب به سیستم‌های حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس، تردد در این خیابان به سهولت انجام می‌گیرد.



هتل مجلل درویشی، لوکس‌ترین هتل خیابان امام رضا
اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد هتل‌های لوکس مشهد بوده‌اید، حتما نام هتل درویشی به گوشتان خورده است. هتلی که دلیل استفاده از سبک معماری آتریوم، به هتل یگانه این شهر تبدیل شده است. از نظر بسیاری از مسافران و زائران حرم امام رضا، درویشی مجلل‌ترین هتل 5 ستاره مشهد است که امکانات و خدماتی نظیر ترنسفر رایگان فرودگاه، روم سرویس، مجموعه آبی، محل بازی مخصوص کودکان و پارکینگ رایگان را به میهمانان هتل ارائه می‌دهد. غذای سرو شده در مجموعه رستوران‌های هتل مجلل درویشی هم با کیفیت است و هم لذیذ. در نظرسنجی از میهمانانی که برای چندمین بار هتل درویشی را رزرو کرده‌اند، برخورد مناسب کارکنان هتل و صبر و شکیبایی آن‌ها و تلاش مستمر برای برآورده کردن نیازهای میهمانان از جمله مهم‌ترین دلایل رزرو هتل در مسافرت‌های بعدی عنوان شده است.



هتل نسیم مشهد، یک ستاره‌ای با امکانات سه ستاره
هتل نسیم مشهد یک ستاره دارد. اما بسیاری از خدماتی که به میهمانانش ارائه می‌دهد، در حد هتل هتل 3 ستاره است. تمامی اتاق‌ها هتل امکان رزرو به صورت فولبرد دارد. هتل نسیم مشهد یک هتل نوساز است و در سال 1394 افتتاح شد، با این حال در سال 1397، تنها 3 سال بعد از افتتاح مورد بازسازی قرار گرفت. هتل در خیابان امام رضا 8 قرار دارد و تنها 1 کیلومتر از باب الرضا فاصله دارد. یعنی با 15 دقیقه پیاده‌روی از در هتل به ورودی حرم مطهر می‌رسید.

هتل‌های خیابان شیرازی مشهد
شیرازی از دیگر خیابان‌های مشهد است که به حرم امام رضا منتهی می‌شود. تعدادی از هتل نزدیک حرم امام رضا نیز در این خیابان قرار دارند، هر چند که تعداد هتل های خیابان شیرازی مشهد قابل مقایسه با خیابان امام رضا نیست و به مراتب کمتر است با این حال، شیرازی پس از بلوار امام رضا، یکی از پر هتل‌ترین خیابان‌های منتهی به حرم است. هتل‌های مدینه الرضا، نگین پاسارگاد، توس، امید و صحرا از جمله معروف‌ترین هتل‌های خیابان شیرازی هستند.

مدینه الرضا و نگین پاسارگاد، معروف‌ترین هتل‌های خیابان شیرازی
هتل مدینه الرضا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره مشهد است. توجه به معماری ایرانی اسلامی در طراحی نمای هتل، از ویژگی‌های متمایز کننده مدینه الرضا نسبت به سایر هتل‌های 5 ستاره مشهد است. اما مهم‌ترین شاخصه این مجموعه اقامتی، نزدیکی به حرم امام رضا است. فاصله هتل تا حرم تنها 150 متر است و با چند دقیقه پیاده روی، به ورودی شیخ طوسی می‌رسید.
هتل نگین پاسارگاد نیز یکی دیگر از هتل‌های خیابان شیرازی است که فاصله آن تا حرم تنها 600 متر است. تنوع بالای سبک طراحی اتاق‌های هتل قصر طلایی، ویژگی شاخص هتل قصر طلایی نسبت به سایر هتل‌های لوکس مشهد است. کافی شاپ‌های متعدد هتل، مکانی مناسب برای گذران وقت و استراحت میهمانان، پس از تردد در شهر و زیارت حرم امام رضا می‌باشد. هتل نگین پاسارگاد 4 ستاره است و از سال 1394 مشغول ارائه خدمات اقامتی به میهمانان است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها