به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۷۷۶۸۹
استیلی:

پرسپولیس شانس بیشتری برای برد در دربی دارد

پرسپولیس شانس بیشتری برای برد در دربی دارد
گروه ورزشی:سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص‌ تقابل این تیم با استقلال در جام حذفی گفت: این یک فینال زودرس است و هر دو تیم طبیعتا دنبال برد هستند. امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود.حمید استیلی در گفت‌وگویی، درخصوص دیدار سه شنبه شب تیم ملی برابر عراق، گفت: این بازی برای ما مهم است و امیدوارم عملکرد خوبمان را در بازی با عراق تکمیل کنیم. برای ایران مهم است که با اقتدار و به عنوان صدرنشین صعود کند و مطمئنا عراق نمی‌تواند حریف سرسختی برای تیم ما باشد. فوتبالیست‌های ما تجربه بسیار خوبی دارند و با انجام یک بازی خوب عراق را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: تیم ملی بازی به بازی شرایط بهتری پیدا کرد و شکست دادن بحرین هم باعث شد وحدت و همدلی بازیکنان بیشتر شود. اشتباهات تیمی ما هم بازی به بازی کمتر شد و امیدوارم با شکست دادن عراق، صعود مقتدرانه‌ای به مرحله بعد داشته باشیم.

 استیلی درخصوص عملکرد دراگان اسکوچیچ در تیم ملی خاطرنشان کرد: اسکوچیچ تا به اینجا عملکرد خوبی داشته و شناخت خوبی هم از فوتبال ایران دارد. این درست است که او در تیم‌های بزرگی مربیگری نکرد ولی شناخت از بازیکنان فاکتور مثبتی بود که در تیم ملی به اسکوچیچ کمک کرد. در واقع حضور در تیم ملی ایران یک سکوی پرتاب برای این مربی است و دراگان می‌تواند توانایی‌هایش را نشان دهد. مسئله مهم دیگر هم این است که افراد بزرگی مثل کریم باقری و وحید هاشمیان نیز در کنار اسکوچیچ هستند و این مربی هم روی کارش وقت می‌گذارد. باید به اسکوچیچ زمان بدهیم و امیدوارم تیم ملی روزهای خوبی را با او تجربه کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص‌ تقابل این تیم با استقلال در جام حذفی گفت: این یک فینال زودرس است و هر دو تیم طبیعتا دنبال برد هستند. شرایط جام حذفی با لیگ متفاوت است اما امیدوارم پرسپولیس برنده دربی شود و در سوپرجام و لیگ هم قهرمان شود تا سه‌گانه را به دست بیاورد. پرسپولیس خط حمله بسیار خوبی دارد و شانس برد این تیم را در دربی بیشتر می‌دانم.
برچسب ها: حميد استيلي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها