به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۷۷۶۹۶

مردم از گرفتاری‌ها خسته شده‌اند

مردم  از گرفتاری‌ها خسته شده‌اند
گروه سیاسی: یک فعال نماینده پیشین مجلس، در خصوص مناظره‌های انتخاباتی، اظهار کرد: می‌توان گفت مناظره‌ها پنج به دو بود. در کل می‌توان گفت که استراتژی پنج نفری که متعلق به طیف راست هستند این است که به هر شکلی که می‌توانند،‌ دولت را تخریب کنند و دولت را مسبب شرایط نابسامان فعلی جلوه دهند.  در تلاش هستند که به نوعی مصائب و مشکلات را گردن دو کاندیدایی بندازند که از لحاظ فکری با آنها همسو نیستند.
داریوش قنبری افزود: همه می‌دانیم که این دو نفر مسئولیت بالایی نداشتند و اگر بنا به مسئولیت باشد، مسئولیت پنج نفر دیگری که در مقابل این دو نفر هستند از این دو بالاتر بوده است اما با وجود اینکه این پنج نفر نیز مسئولیت داشته‌اند، به نوعی قصد دارند یک دوقطبی بر مبنای تضاد با دولت تعریف کنند. از سویی دیگر آقای همتی و مهرعلیزاده به درستی تلاششان در این راستا است که افکار این پنج نفر را مسبب شرایط نابسامان فعلی جلوه دهند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: همتی در اولین مناظره انتخاباتی با زیرکی خاصی تفکر پنج نفر را مسبب شرایط نابسمان اقتصادی موجود تلقی کرد و عنوان کرد که اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد، ناشی از دو متغیر تحریم و نپذیرفتن چارچوب‌های FATF در کشور است و توپ را به زمین پنج نفری انداخت که تلاش می‌کردند دولت را مسبب شرایط نابسامان فعلی معرفی کنند.
این عضو حزب مردم‌سالاری اظهار کرد: راهی جز این نداریم که از طریق احیای برجام این قفل‌ها را باز کنیم. واقعیت این است که هیچ کشوری در دنیا تحریم نیست و به فقر و بیکاری نیافتاده است. به هر حال کسانی که تحریم می‌کنند عاقل هستند و به این دلیل تحریم می‌کنند که کشور مقابل را از پا درآورند. بنابراین راهکار ساده است؛ برداشتن تحریم‌ها یعنی برجام و عادی کردن روابط با جهان خارج.
قنبری افزود: مردم می‌دانند که مشکلاتی که امروز ایجاد شده ناشی از دو متغیر داخلی و خارجی؛ دلواپسان داخلی و مسأله روی کار آمدن ترامپ است؛ یعنی همدستی دشمن خارجی و منفعت‌طلبان و دلواپسان داخلی منجر شد که کشور به این روز بیافتد. امروز دلواپسان داخلی دنبال این هستند که از دستپخت خود برای رسیدن به قدرت بهره ببرند و این تناقض در رفتار همفکران دلواپسان وجود دارد و این‌ها ثابت کردند که برنامه‌ای برای اداره کشور ندارند و نگاه سلبی و تخریبی‌شان را در مناظره‌ها و روزهای گذشته دیدیم. برنامه عالمانه‌ای از دل صحبت‌هایشان نیافتم جز اینکه مسائل و مشکلات فعلی را بیان کنند. وی در خصوص تأثیر مناظرات انتخاباتی بر میزان مشارکت مردم در انتخابات، گفت: تاثیر این مناظرات بر میزان مشارکت مردم بسیار کم بوده است و مردم از مطالباتی که مورد بی‌توجهی قرار گرفته خسته شده‌اند و مسائل و مشکلات اقتصادی بسیاری دارند .
 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ۱۹:۴۴
اینا در این 8 سال ساکت بودن دم انتخابات که شده و میبینند که بازنده هستند به حرف درامده اند! (373932)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها