به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۲۷۷۶۹۷

ترامپ:وضع آمریکا بدتر می‌شود

ترامپ:وضع آمریکا بدتر می‌شود
گروه بین الملل: رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش‌بینی کرد که اگر دموکراتها در "تقلب انتخاباتی" دست داشته باشند، آنطور که او دوباره مدعی شده است، ایالات متحده در آینده وضعیت وخیمی پیدا میکند.
 دونالد ترامپ،  در ایمیلی به هوادارانش گفت وزارت دادگستری "هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه به بررسی تقلب آرای گسترده" بپردازد که در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ رخ داد.
در این ایمیل آمده است: وزارت دادگستری در حال افزودن افراد بیشتری به نقشهایش به منظور مبارزه علیه تلاشهایی برای محدود کردن آرا و من تصور میکنم، دیگر اقدامات رای‌دهی غیرقانونی است.  ترامپ نوشت: بر این اساس به نظر میرسد که وزارت دادگستری چاره‌ای ندارد جز اینکه به تقلب گسترده رای‌دهندگان که در جریان کلاهبرداری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ در برخی از ایالتهای سرنوشت‌ساز و تصور میکنم در جاهای دیگر رخ داده است، رسیدگی کند.او در ادامه با ذکر شماری از راه‌هایی که ممکن است شمارش تحت تاثیر قرار گرفته باشد، نوشت: چه با دستگاه‌های شمارش، افراد زیر سن قانونی، افراد متوفی، بیگانگان غیرقانونی، حذف رای، تقلب رای، آرای غیابی، ارسال پستی، صندوق‌های مهر و موم، پول دادن به مردم برای رای دادن یا دیگر موارد، انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ از نگاه من جنایت قرن است.ترامپ سپس به دولت بایدن اشاره کرد و از مردم خواست به اقتصاد و مهاجرت او نگاهی بیندازند. او پیش‌بینی کرد: اوضاع بدتر خواهد شد. تخلفات و تقلب انتخاباتی باید فورا شفاف‌سازی شود. اگر این بررسی نشود، آینده تیره و تاری در انتظار است. در غیر اینصورت، ما کشوری نداریم، قطعا نه کشوری که با عظمت باشد! دولت بایدن نباید بتواند پاسخگویی در قابل یک انتخابات غیردرست را سرکوب کند. نباید اجازه دهیم چنین اتفاقی رخ دهد.
رئیس جمهوری پیشین آمریکا همچنین مقامهای دولت بایدن را به تلاش برای لغو هر آنچه به نتایج این انتخابات مرتبط است، متهم کرد و گفت: چون آنها میدانند که چه کاری کرده‌اند.

 
برچسب ها: دونالد ترامپ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها