به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۷۷۷۸۱

برندگان گرمی 2021 همراه با بیوگرافی خواننده ها

گروه فرهنگ و هنر:شصت و سومین مراسم جایزه گرمی در ژانویه 2021 برگزار شد. جوایز به هنرمندانی داده شد که آثار آنها از تاریخ 1 دسامبر 2019 تا 31 اوت 2020 منتشر شده بود.
این مراسم با وجود حواشی و شرایط اپیدمی کرونا در لس آنجلس برگزار شد. در این مراسم بیانسه بیشترین تعداد نامزدی را داشت و در 9 بخش نامزد بود که در 4 بخش جایزه خود را دریافت کرد تا مجموع جوایز گرمی خود را به عدد 27 رساند و از این حیث رکورد بیشترین جایزه گرمی، توسط یک خواننده زن را، در اختیار داشته باشد که در چند سال گذشته آهنگ های جدید و بسیار زیبای را اجرا کرده است و تیلور سوئیفت هم بار دیگر برای سومین سال جایزه بهترین آلبوم سال را دریافت کارد تا او اولین زنی باشد که سه بار موفق به کسب این جایزه شده است. اما در ادامه لیست برندگان گرمی 2021 همراه با بیوگرافی خواننده ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
قبل از اینکه به معرفی برندگان گرمی بپردازیم اسپانسر این مقاله وبسایت آی سانگز می‌باشد که مرجع مناسبی برای دانلود جدیدترین آهنگ های روز ایرانی و خارجی میباشد، پیشنهاد میکنم حتما به صفحه «دانلود آهنگ های جدید» ای سانگز به آدرس isongs.ir مراجعه کنید و از جدیدترین موزیک های روز لذت ببرید و با بالاترین کیفیت دانلود کنید.

بهترین ضبط سال  (Record Of The Year)
در این بخش بیلی آیلیش با آهنگ EVERYTHING I WANTED موفق به کسب جایزه گرمی شد. در حالی که در این بخش بیانسه نیز رقیب سر سخت او بود. بیلی آیلیش در تاریخ 18 دسامبر 2001 در لس آنجلس متولد شد. او خواننده و ترانه نویس امریکایی است که در سبک پاپ، الکتروپاپ و دارک پاپ از سال 2015 تا کنون فعالیت می کند. او با سن کمی که دارد، دارای 7 جایزه گرمی، دو جایزه موسیقی امریکا، دو رکورد جهانی گینس و سه جایزه موزیک ویدئو ام‌تی‌وی است. او همچنین جوانترین فرد و دومین فردی است که موفق به دریافت 4 جایزه، بهترین هنرمند جدید، شده است.

آلبوم سال  (Album Of The Year)
تیلور سوئیف برای سومین بار جایزه بهترین آلبوم سال را دریافت کرد.  او با آلبوم فولکلور و با گذشتن از رقیبانی همچون دوآ لیپا و پست مالون، موفق به دریافت جایزه بهترین آلبوم سال شد. تیلور آلیسون سوئیفت در سال 1989 در پنسیلوانیا امریکا به دنیا آمد. او در حیطه خوانندگی، ترانه نویسی، تهیه کنندگی موسیقی و همچنین بازیگری و کارگردانی، مشغول به فعالیت است. فعالیت رسمی او از سال 2004 شروع شده و تا کنون به افتخارات بزرگی دست یافته است. او در ژانر های مختلف موسیقی مانند پاپ، کانتری، راک، فولک، آلترناتیو راک فعالیت می پردازد. از افتخارات او می توان به 11 جایزه گرمی، 1 جایزه امی، 32 رکورد جهانی گینس و 32 جایزه موسیقی امریکا که بیشترین برد توسط یک هنرمند می باشد، اشاره کرد.

ترانه سال  (Song Of The Year)
قطعه نمی تونم نفس بکشم از H.E.R توانست با گذشتن از رقیبان خود در شصت و سومین مراسم جایزه گرمی، عنوان بهترین ترانه سال را دریافت کند. Gabriella Sarmiento Wilson ملقب به H.E.R متولد 1997 در کالیفرنیا امریکا است. او خواننده و ترانه نویس جوانی است که در سبک R&B فعالیت می کند.
بهترین خوانندگان جدید (Best New Artist)


مگان دی استالین خواننده سبک هیپ هاپ با گذشتن از رقیبان سرسخت خود از جمله دوجا کت و نوآ سایرس توانست جایزه بهترین هنرمند جدید را دریافت کند. او در سال 1995 در تگزاس متولد شده است. ترانه نویس و رپری است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 2016 آغاز کرده است. عمده شهرت او مربوط به دومین آلبوم او است که در سال 2018 منتشر شد.

بهترین اجرای پاپ تک نفره  ( Best Pop Solo Performance )
در این قسمت خواننده هایی همچون جاستین بیبر و تیلو سوئیفت و بیلی آیلیش حضور داشتند اما جایزه این بخش به هری استایلز با موزیک WATERMELON SUGAR رسید. هری استایلز با 27 سال سن در زمینه خوانندگی ترانه نویسی و بازیگری فعالیت می کند. او یکی از اعضای گروه وان دایرکشن بود که  اکنون از هم جدا شده اند. هری استایلز در سبک هایی همچون راک، سافت راک و پاپ فعالیت می کند.

بهترین اجرای پاپ دو نفره/گروهی
برنده این بخش اجرای دو نفره لیدی گاگا و آریانا گرانده در قطعه بر من ببار بود. لیدی گاگا که متولد 1986 است در زمینه های ترانه نویسی، خوانندگی، بازیگری و تهیه کنندگی موسیقی فعالیت دارد. فعالیت حرفه ای او از سال 2001 شروع شد و تا کنون توانسته به افتخارات زیادی دست یابد. آریانا گرانده 27 ساله نیز بازیگر و ترانه نویس و خواننده امریکایی است که از سال 2008 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و در سبک پاپ و آرندبی فعالیت می کند.

بهترین آلبوم آوازی پاپ سنتی ( Best Traditional Pop Vocal Album )
جیمز تیلور با آلبوم American Standard توانست پنجمین گرمی خود را بدست آورد. جیمز تیلور با 73 سال سن از سال 1966 فعالیت  خود را آغاز کرده و در سبک هایی همچون فولک راک، راک، پاپ، سافت راک، بلوز و کانتری آثار خود را منتشر می کند.

بهترین آلبوم آواز پاپ ( Best Pop Vocal Album )
دوآ لیپا با آلبوم FUTURE NOSTALGIA  توانست از لیدی گاگا، تیلور سوئیفت و سایر نامزد ها بگذرد و برنده جایزه این بخش شود. دوآ لیپا خواننده، ترانه نویس، مدل و طراح مد 25 ساله انگلیسی است که فعالیت خود را از سال 2015 آغاز کرده است. او در سبک هایی همچون پاپ، دنس پاپ و دریم پاپ به فعالیت موسیقیایی خود می پردازد. افتخارات گوناگونی دارد از جمله 3 جایزه گرمی، 2 جایزه موسیقی ام تی وی و یک جایزه موزیک ویدئو ام تی وی.

Best R&B Performance
یکی از جوایزی که بیانسه در این مراسم گرفت بهترین اجرای آرندبی بود که او توانست با قطعه BLACK PARADE این جایزه را کسب کند. بیانسه که متولد سال 1981 در تگزاس است، از سال 1997 فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده و در زمنیه هایی مثل بازیگری، خوانندگی، ترانه نویسی و کارگردانی فعالیت داشته است. او دارای 3 فرزند است. بیانسه با فروش 118 میلیون از آثارش در کل جهان یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی است.
بیشتر بخوانید: لیست بهترین و پرکارترین خوانندگان پاپ ایرانی

BEST RAP ALBUM
Nas با آلبوم King’s Disease توانست جایزه بهترین آلبوم رپ سال را دریافت کند. نصیر بن اولو دارا جونز ملقب به Nas خواننده سبک هیپ هاپ امریکایی است. او که 47 سال دارد فعلیت خود را از سال 1991 آغاز کرد و اولین آلبوم خود را در سال 1994 منتشر کرد. او از حیث داشتن آلبوم های متعدد که در بیلبورد200 شماره یک بودند، با امینم و کانیه وست برابر است.

BEST RAP SONG و BEST RAP PERFORMANCE
شیاع بن ابراهام جوزف با نام هنری 21 savage توانست با قطعه Megan Thee Stallion که در آن با بیانسه نیز همکاری داشت، جایزه بهترین آهنگ رپ سال و بهترین اجرای رپ سال را دریافت کند. او متولد سال 1992 در جورجیا امریکاست و فعالیت خود را از سال 2013 آغاز کرده است و در زمینه هایی همچون خوانندگی، ترانه نویسی و تهیه کنندگی موسیقی فعالیت می کند. او در سال 2020 نیز در شصت و دومین مراسم گرمی موفق به کسب جایزه بهترین آهنگ رپ سال شده بود.
این مقاله از وبسایت grammy.com ترجمه شده و شما میتوانید با مراجعه به سایت رسمی گرمی به لیست کامل و دقیق برندگان جوایز گرمی دسترسی داشته باشید و حواشی این جوایز رو هم مشاهده کنید.

نیم نگاهی به رسانه آی سانگز
ما در آی سانگز این هدف را دنبال می کنیم تا بتوانیم تمام نیاز شما به موسیقی را برآورده کنیم. در بخش دانلود آهنگ جدید می توانید آخرین موسیقی هایی که به سایت اضافه کردیم را پیدا کنید و به آن ها گوش دهید.
همان طور که در ابتدای محتوا گفتیم در رسانه موسیقی آی سانگز میتوانید به آرشیو MP3 تمامی خواننده های معروف دسترسی داشته باشید و انواع اهنگ های شاد، غمگین و محلی را به صورت رایگان با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها