به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۷۷۷۹۴

بازی با عراق حکم مرگ و زندگی را دارد

بازی با عراق حکم مرگ و زندگی را دارد
گروه ورزشی: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد شاگردان دراگان اسکوچیچ با برتری مقابل تیم ملی عراق موجب دلخوشی هواداران تیم ملی شوند.میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران به همراه دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: در ۳ بازی اخیر در فاز دفاع و حمله، خیلی خوب عمل کردیم. خداراشکر بازیکنان با هوش بالا و از جان‌شان مایه می‌گذارند. ملی پوشان دستورات فنی اسکوچیچ را به خوبی اجرا کرده‌اند تا مشکلی وجود نداشته باشد و امتیازات کامل را دریافت کنیم.

او درباره پیش بینی بازی مقابل عراق در هفته پایانی گفت: کسب ۹ امتیاز از ۳مسابقه نشان از جدیت بچه‌ها و کادرفنی در این مسابقات می‌دهد و با وجود اینکه شاید ساده به نظر برسد اما مسابقات سختی را پیش رو داشتیم. با این نتایج تیم ملی ایران، رقبا به ویژه عراق خودشان را جمع و جور کردند. قطعا برابر عراق هم کار آسانی نداریم و آنها هم با تمام وجود بازی خواهند کرد تا بتوانند صدرنشین باشند.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره انتقاد اعضای تیم از کیفیت زمین مسابقات در بحرین گفت: در حال حاضر پرداختن به وضعیت چمن ورزشگاه المحرق کمکی به ما نمی‌کند؛ چرا که محل برگزاری مسابقه تغییر نمی‌کند. کیفیت چمن برای هر دو تیم به یک شکل است. در حال حاضر همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و از نظر روحی و روانی برنده شویم.

ماجدی همینطور درباره عملکرد فنی کادرفنی تیم ملی اظهار داشت: حمایت از کادرفنی و اعضای تیم کوچکترین کاری است که از هواداران تیم ملی بز می‌آید. چنین مسابقاتی و حضور تیم ملی در کارزارهای دشوار زمان انتقادات و حمله به تیم ملی نیست و باید اجازه داد تا در آرامش کار انجام شود. اسکوچیچ هم از زمانی که روی نیمکت تیم ملی بوده، برنده از میدان خارج شده و تیم را جمع و جور کرده است. بنابراین وی تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است.

او در پایان گفت: در شرایط فعلی همه باید همدل و یکصدا باشیم تا بازی عراق را پشت سر بگذاریم. مسابقه مقابل عراق اهمیت بالایی دارد و بازی مرگ و زندگی گروه برای ماست. همه تلاش بچه‌ها دلخوشی مردم ایران بوده و امیدوارم فردا هم در این بازی بتوانند موجب شادی ایرانیان و هواداران تیم ملی فوتبال شوند.
مرجع : ایلنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها