به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۷۷۸۶۳

از بورس چه خبر؟

از بورس چه خبر؟
گروه اقتصادی: در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس برخلاف روز گذشته روند صعودی به خود گرفت، این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن همچنان نزولی ماند.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۸۹۸۹ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۹۰۰ واحد کاهش به رقم ۳۷۶ هزار و ۳۲۸ واحد رسید.
 
معامله گران این بازار ۴۹۸ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۴۹۷ میلیارد ریال انجام دادند.معدنی و صنعتی گلگهر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بانک پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۲۳ واحد افزایش رقم ۱۷ هزار و ۴۵۷ واحد را ثبت کرد.معامله‌گران این بازار ۲۴۴ هزار معامله به ارزش ۱۹۲ هزار و ۲۳۳ میلیارد ریال انجام دادند.صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، فولاد هرمزگان جنوب، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و صنایع ماشین‌های اداری ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل مدیریت انرژی امید تابان پور نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها