به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۲۷۷۸۸۹

تسلا پذیرش بیت کوین را از سر می‌گیرد؟

تسلا پذیرش بیت کوین را از سر می‌گیرد؟
گروه اقتصادی: ایلان ماسک در توئیتی گفت که اگر 50 درصد از استخراج بیت کوین توسط انرژی‌های پاک انجام شود، تسلا پذیرش این ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت را از سر می‌گیرد، قیمت بیت کوین به دنبال این خبر بالا رفت.

تسلا پذیرش ارزهای دیجیتال را از سر خواهد گرفت؟
قیمت بیت کوین در ساعت 13 و 33 دقیقه به وقت ایران روی 39 هزار و 634 دلار قرار داشت و نسبت به 24 ساعت قبل بیش از 11 درصد رشد کرده بود. سرمایه بازار بیت کوین در نتیجه این افزایش قیمت به 742 میلیارد دلار افزایش یافت. برخی رشد بیت کوین را با توئیت ایلان ماسک مرتبط می‌دانند. مدیر تسلا در توئیتی اعلام کرد زمانی که 50 درصد از استخراج بیت کوین با انرژی‌های پاک انجام شود، این شرکت پذیرش بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت را از سر خواهد گرفت.

بیت کوین به روزرسانی می‌شود
از دیگر اخبار مربوط به بیت کوین می‌توان به تغییر شکل (make over)  زیرساخت این ارز دیجیتال اشاره کرد. بیت کوین اولین تغییر شکل طی چهار سال گذشته را انجام می‌دهد و این مسئله توسط ماینرهای سراسر جهان تایید شده است. این تغییر شکل از ماه نوامبر (آبان و آذر) اجرایی می‌شود. بناست این به روزرسانی حریم خصوصی و کارایی معاملات را بهبود بخشد و توانایی ایجاد قرارداد هوشمند را ایجاد کند. معمولا به روزرسانی‌های بیت کوین منجر به ایجاد تنش‌هایی می‌شود، اما ماینرهای سراسر دنیا امیدوارند که این مورد موفقیت آمیز باشد.
برچسب ها: بیت کوین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها