کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عنایتی:

ملی‌پوشان ایران، دل مردم را شاد می‌کنند

ورزش سه , 25 خرداد 1400 ساعت 9:19


گروه ورزشی: سرمربی هوادار تهران و بازیکن سابق تیم ملی امیدوار است ایران مقابل عراق به برتری برسد.

رضا عنایتی پس از برتری تیم هوادار مقابل خیبر خرم‌آباد در دیدار حساس لیگ یک عنوان کرد: هوا خیلی گرم بود و انرژی بازیکنان ما تحلیل رفت که به همین دلیل سعی داشتیم تا ریکاوری انجام دهیم و الحمدلله توانستیم بازی خیلی خوبی انجام دهیم. خدا را شکر بچه‌های ما با تلاش خود نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

او ادامه داد: فقط تا فردا باید خوشحالی کنیم و از پس فردا باید به فکر پنج فینال آینده باشیم تا همه آنها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. روند بازی مقابل خیبر خوب بود و اگر بچه‌های ما دقت می‌کردند، در ضد حملات فرصت‌های فوق‌العاده خوبی داشتیم و می‌توانست اتفاق بهتری بیفتد.

سرمربی هوادار یادآور شد: خیبر تیم سختکوش با مهره‌های زیاد است و به بچه‌ها گفته بودیم که این تیم خیلی با تجربه است و اگر اشتباه کنیم، تنبیه خواهیم شد که در این دیدار سازمان دفاعی ما خیلی خوب بود و البته می‌توانستیم در ضد حملات به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

عنایتی در خصوص اینکه هوادار در صورت صعود به لیگ برتر امتیازش را واگذار می‌کند یا خیر، عنوان کرد: الان در شرایط فوق‌العاده سختی هستیم. پس از اینکه برای اسپانسر ما مشکلاتی به وجود آمد، حدود ۹ ماه است که شبانه‌روز ندارم و بخاطر امضایی که پای قرارداد آنها داشتم، تعهد دادم که فشار زیادی روی من می‌آورد، اما سعی کردم با فروختن ۷-۶ بازیکن در نیم‌فصل تیم را حفظ کنیم.

او تصریح کرد: تعجب می‌کنم در شهر به این بزرگی(تهران) یک اسپانسر هم پیدا نمی‌شود؟ تیم را از پاکدشت به تهران آوردیم، اما هیچ اسپانسری پیدا نمی‌شود ولی این قول را به بچه‌های تیم می‌دهم که با تمام وجود و سختی‌ها پشت آنها هستم و می‌دانم که بازیکنانم لیاقت بهترین‌ها را دارند. مجموعه فوق‌العاده با معرفتی دارم که همه همراه هم هستند. امیدوارم در پنج بازی آخر با انرژی مضاعف پیش برویم و مزد زحمات بازیکنان و مجموعه تیم را بگیریم.

سرمربی هوادار در خصوص داوری دیدار با خیبر ابراز کرد: من در مورد داوری اصلا حرف نمی‌زنم. اصلا عجیب است. ما مخلص همه داوران هم هستیم؛ «گر نگهدار من آن است که من می‌دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد!». توکل بنده به خداست. از او خیلی ممنون هستم. اگر قسمت باشد این تیم بالا برود، این اتفاق می‌افتد. ما شخصی را نداریم که در اداره یا فدراسیون بگذاریم، ما راهمان را می‌رویم و اگر قسمت ما باشد، به لیگ برتر می‌رویم.

عنایتی با اشاره به دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: اتفاقاتی که برای تیم ملی افتاده، یک چالش بزرگی برای فوتبال ما است چون ما نباید در این مرحله دچار چالش شویم، اما با برنامه‌ریزی زیبایی که دوستان کرده‌اند، این اتفاقات برای تیم ملی افتاد و تمام جامعه ورزشی و مردم ما دچار استرس وحشتناک هستند. مطمئن هستم که اگر آرامش داشته باشیم و اسیر حواشی نشویم، موفق خواهیم شد.

او تاکید کرد: در تاریخ تیم ملی، تا این اندازه بازیکن خوب و ستاره نداشتیم و فقط آرامش می‌خواهیم که امیدوارم فردا بچه‌ها با نمایش خوب دل مردم را شاد کنند و این بچه‌ها با این شرایط فوتبالی، این اتفاق را رقم می‌زنند. برای ما کسر شان است که در این مرحله بخواهیم استرس داشته باشیم، اما امیدوارم این تیم ملی به جام جهانی برود، وگرنه اتفاقات بدتری برای فوتبال ما می‌افتد. این جوانان لایق بهترین تیم‌ها هستند.


کد مطلب: 277931

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/277931/ملی-پوشان-ایران-دل-مردم-شاد-می-کنند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir