کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار به بازیکنان تیم ملی ایران

25 خرداد 1400 ساعت 11:54


گروه ورزشی: مربی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم ملی کشورمان نفرات بزرگ و باتجربه‌ای دارد، گفت: بازیکنان عراق فیزیکی و شوت‌زن هستند و مدافعان ایران باید در بازی امروز هوشیار باشند.محمد خرمگاه در گفتگویی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در سه بازی برابر کامبوج، هنگ کنگ و بحرین گفت: در دور رفت نتایج خوبی کسب نکردیم و استرس زیادی، فوتبال ما را فرا گرفته بود. بحرین را بسیار بزرگ کرده بودیم و همه نگران این بودند که نتوانیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم. اما خوشحالم که سه بازی را موفقیت به پایان بردیم و حالا باید عراق را شکست دهیم که یک تیم بسیار سخت‌کوش است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما بازیکنان بزرگی داریم که می توانند در دیدار برابر عراق تاثیرگذار باشند. آنها از لحاظ فنی و روحی وروانی شرایط خوبی دارند و مطمئن هستم که تمرکز خوبی برای دیدار برابر عراق هم خواهند داشت.مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: عراق همیشه یک تیم جنگنده بوده و نمی دانم به چه دلیل هر وقت مقابل ما قرار می گیرد بسیار سختکوش و با تمام توان بازی می کند تا بتواند ما را شکست دهد. آنها بازیکنان فیزیکی هستند که از قدرت شوت زنی بالایی برخوردارند و مدافعان ما باید هوشیار باشند که اجازه ضربه زدن به بازیکنان عراق را ندهند.

خرمگاه در پاسخ به این سئوال که کدام یک از خطوط ما در زمین عملکرد بهتری داشته است، افزود: خط حمله ما بازیکنانی دارد که تجربه حضور در اروپا را دارند. طارمی، آزمون، سامان قدوس و انصاری فرد عملکرد خوبی در لیگ های اروپایی داشتند. خط هافبک ما هم توانمند ظاهر شده، در دفاع و در دروازه هم بازیکنان با تجربه ای داریم اما هر چه خط هافبک قوی تر باشد مهاجمان ما راحت تر می تواند گل بزنند. بازیکنان باتجربه ای داریم که به راحتی عراق را شکست خواهند داد و به مرحله بعد صعود می کنند.

خرمگاه در مورد وضعیت تیم آلومینیوم اراک هم گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. ۵ روز به بازیکنان استراحت دادیم سپس دو بازی دوستانه را برابر مس و فولاد انجام دادیم و قرار است ۲۷ خرداد یک بازی دوستانه دیگر را با سپاهان برگزار کنیم.مربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که آیا لیست خروجی یا ورودی خود را به مدیران باشگاه داده اید؟ گفت: هنوز به این مرحله نرسیده ایم. قرار است ابتدا سرمربی قرارداد خود را برای فصل آینده با آلومینیوم امضا کند، سپس این مسائل انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید در چند بازی باقیمانده لیگ برتر جایگاهی بهتر به دست بیاورد، افزود: ما نباید خودمان را گول بزنیم. تیم ما تازه به لیگ برتر آمده، بنابراین ما تلاش می کنیم که در ابتدا موفق باشیم و نتایج خوبی کسب کنیم تا بعد به فکر حتی سهمیه آسیایی باشیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و هواداران هم همیشه از ما حمایت کرده اند.

خرمگاه در پایان و در خصوص حضور تعدادزیادی از استقلالی ها به عنوان سرمربی و مربی در لیگ برتر و لیگ یک گفت: خوشحالم که چنین اتفاقی صورت گرفته است. مربیگری شرایط خاص خودش را دارد. «من» در مربیگری وجود ندارد و همه باید تلاش کنیم تا بتوانیم مربی موفقی باشیم ضمن اینکه باید دوران بازیگری را فراموش کرده و تنها از تجربیات آن استفاده کنیم.


کد مطلب: 278002

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278002/هشدار-بازیکنان-تیم-ملی-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir