کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آلمان حتی برای یک لحظه هم از فرانسه غفلت نمی کند

25 خرداد 1400 ساعت 12:21


گروه ورزشی:سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان شرایط تیمش را قبل از رویارویی با فرانسه خوب توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، یواخیم لو می خواهد در آخرین تورنمنتی که به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان حضور دارد، عملکرد خوبی کسب کند.او که از 15 سال قبل زمام امور «مانشافت» را برعهده دارد، در پایان مسابقات یورو 2020 با تیم ملی وداع می کند و جایش را به «هانس دیتر فلیک» خواهد داد.برای او جام ملت ها، آخرین فرصت است تا ثابت کند هنوز چیزهای نو در مربیگری دارد. او برای اثبات این موضوع مجبور است از همین امروز و بازی نخست و سنگین با فرانسه، قهرمان جهان شروع کند. لو در ارتباط با بازی با تیم دیدیه دشان حرف های برای گفتن دارد.

*حال و روز خوب آلمان
سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است شرایط عمومی تیمش اکنون خوب است. او به همین خاطر گفت:شور و هیجان زیادی در تیم وجود دارد چون بازیکنان می خواهند مقابل مدافع عنوان قهرمانی جهان، توان شان را نشان دهند.او افزود: در دو هفته اخیر تمرینات خیلی خوبی داشته ایم و چندین گام در مسیر صحیح  برداشتیم.جو حاکم بر تیم عالی است و حتی می توان حس جاه طلبی و اشتیاق زیاد را دربازیکنان دید. پس می توان گفت که کاملا آماده هستیم و مشتاقانه در انتظار شروع بازی ها خواهیم بود.

*وضعیت بازیکنان
سرمربی 61 ساله تیم آلمان در مورد آخرین وضعیت بازیکنانش نیز عنوان کرد:به جز یوناس هوفمان همه نفرات در جلسات تمرینی حضورداشته اند.حتی لئون گورتسکا هم حاضر بوده است.او 4 ، 5 جلسه تمرینی با تیم انجام داده است. عملکردش هم خوب بوده تا جایی که ما اثری از مصدومیت را در او ندیدیم. طبق تایید کادر پزشکی، هیچ خطری متوجه او نیست. اما قرارگذاشتیم بعد از انجام اخرین جلسه تمرینی، یکبار به دقت همه چیز را در حضور خود و تیم پزشکی، مرورکنیم تا مشخص شود می توانیم از او در بازی استفاده کنیم یا نه.لو ادامه داد:البته مشخص است که او در ترکیب اولیه مقابل فرانسه نمی تواند باشد. در بازی با فرانسه، دروازه بان شماره 2 ما، برند لنو خواهد بود و غیر از این در ارتباط با چیز دیگری تصمیم گیری نداشته ایم. جز این که بگوییم همه نفرات مان خوب هستند و می توانند در ترکیب باشند.

*آخرین تورنمنت
یواخیم لو همچنین در مورد مسابقات یورو 2020 که آخرین حضورش به عنوان سرمربی آلمان در یک تورنمنت است، نیز چنین نظر داد:در این مورد فکر نمی کنم. اصلا برایم مهم نیست که این تورنمنت آخرم است یا نه. چون من روی تیمم کاملا تمرکزکرده ام و خیلی چیزها در ذهنم است که به این موضوعات فکر نمی کنم.

*مقایسه آلمان با فرانسه
سرمربی تیم ملی آلمان شاگردانش را با تیم فرانسه نیز مقایسه کرد. او گفت:ما هم در تیم مان کیفیت زیادی داریم. تیمی با ترکیب خوب جوانی و تجربه داریم. البته در هر دو تیم بازیکنانی هستند که می توانند یک تنه نتیجه را عوض کنند. امیدوارم که خطوط حمله هر دو تیم بتوانند موقعیت های خطرناکی ایجادکنند. من به شاگردانم می گویم که باید حتی برای یک لحظه نیز غفلت نکنند.


کد مطلب: 278014

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278014/آلمان-حتی-یک-لحظه-هم-فرانسه-غفلت-نمی-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir