به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۲۷۸۰۷۳

وزیر کشور: رقابت بین كاندیداها ضعیف است

وزیر کشور: رقابت بین كاندیداها ضعیف است
گروه سیاسی:وزیر کشور گفت: متاسفانه نامزدهای انتخابات، طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند.
عبدالرضا رحمانی فضلی  با اشاره به برخی نگرانی ها بابت کاهش تبلیغات انتخاباتی، اظهار کرد: مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد تقریبا تعطیل است. متاسفانه نامزدهای انتخابات، طرفداران و احزاب این دوره حتی در خیلی استان‌ها ستاد تشکیل ندادند و وقتی ستاد نباشد، تجمعات و میتینگ نیست و همه اینها دست به دست هم داد تا در کنار یک رقابت تقریبا ضعیف ما مواجه با شرایطی هستیم که صدا و سیما، رسانه‌ها، استانداران و مردم در عمل جبران کنند.وی با اشاره آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات، ادامه داد: به استانداران تاکید داشتیم که در این دو سه روز آینده بتوانیم انتخابات قانونی و سالم داشته باشیم. استانداران از اقدامات خود برای افزایش حضور مردم در انتخابات گزارش دادند. به هرحال یکسری نگرانی ها و کاستی ها بابت تبلیغات وجود دارد.
وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه انتخابات امر مهم انتقال قدرت و انتقال مسئولیت از فردی به فرد دیگر است، افزود: اما آثار سیاسی، بین‌المللی و اجتماعی داخلی و حتی آثار امنیتی به نحوه حضور و مشارکت مردم بستگی دارد. رسانه‌های مختلف در دنیا، تحلیل می‌کنند و بر اساس آن تحلیل، تصمیم و اقدام می‌کنند. با وجود همه این کاستی‌ها باید ثابت کنیم که مهیا و آماده هستیم و مشارکت را با یک نگاه ملی، فراجناحی و حتی فراشخصیتی انجام دهیم.

 
برچسب ها: انتخابات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها