به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۲۷۸۰۹۰

بازار خودرو در انتظار نتایج انتخاب 1400/جدول

بازار خودرو در انتظار نتایج انتخاب 1400/جدول
گروه اقتصادی: رصد بازار خودرونشان دهنده آن است که امروز 25 خرداد و سه روز مانده به انتخاب ترمز افزایش قیمت این خودروها در بازار کشیده شد و پرطرفدارهای سایپا در انتظار نتایج انتخابات بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
علاوه بر نتایج انتخابات بازار خودرو این روزها در انتظار اعلام نتایج مذاکرات نیز هست؛ دو عاملی که با مشخص شدن آنها شاهد ایجاد ثبات در بازار دلار خواهیم بود و با این شرایط وضعیت بازار خودروهای داخلی تا حدودی مشخص خواهد شد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.رصد بازار خودرو همچنین نشان دهنده آن است که خانواده تیبا نیز امروز امروز روز آرامی را پشت سرگذاشتند و «تیباصندوقدار» با قیمت 129میلیون تومان در بازار عرضه شد و مدل هاچ بک این خودرو «تیبا2» معمولی نیز بدون تغییر در بازار 136 میلیون تومان قیمت رقم خورد.  «ساینا» که روز گذشته طعم افزایش قیمت را چشیده بود امروز در بازار بدون تغییر با قیمت 146میلیون تومان عرضه شد.


«کوییک معمولی» و «کوییکR» نیز امروز تغییری در بازار نداشتند و  «کوییک معمولی» با قیمت 152 میلیون تومان و «کوییکR» نیز 158 میلیون تومان در بازار عرضه شدند. از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.
برچسب ها: بازار خودرو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها