به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۲۷۸۰۹۱

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم/جدول
گروه اقتصادی: شاخص بورس صبح امروز ۲۵ خرداد کار خود را با روند صعودی آغاز کرد و شاهد رشد پنج هزار واحدی بودیم، اما در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و بعد از رشد نیمه معاملات مسیر خود را تغییر داد و دوباره به جایگاه اولیه خود برگشت. شاخص کل با افت اندک ۴۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.
کگل، فولاد و فارس اثرگذارترین نمادها بر تاثیر مثبت بر شاخص بورس بودند و نمادهای سصفها، فملی و وامید بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

ارزش روز سهام عدالت
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۲ درصد معادل ۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان افزایش داشت.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۴۳۱ تومان رسیده است.

ارزش روز دارایکم
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۵۶۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۳۲۱ تومان معامله شد.
برچسب ها: سهام عدالت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها