به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۲۷۸۰۹۹

بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو/عکس

بیوک میرزایی در نقش فیدل کاسترو/عکس
گروه فرهنگی:بیوک میرزایی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم سینمایی مهمانی از کارائیب به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی اضافه شده تا ایفاگر نقش فیدل کاسترو در یک قصه عاشقانه باشد.بهزاد فراهانی فیلمنامه مهمانی از کارائیب را بر اساس کتابی به قلم خودش نوشته و حمیدرضا قطبی در نخستین تجربه کارگردانی فراهانی او را به عنوان مشاور کارگردان همراهی می‌کند.تاکنون در این فیلم رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی و آذرخش فراهانی مقابل دوربین مرتضی پورصمدی رفته‌اند و بازیگران دیگری نیز در ادامه کار به جمع هنرمندان این اثر عاشقانه اضافه خواهند شد.
شهرام متولی‌باشی مدیر صدابرداری، محسن صادقی‌نسب سرپرست گروه کارگردانی، مهدی سهرابی دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز، نوید فرح‌مرزی طراح چهره‌پردازی، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، جواد راهزانی مدیر تولید، رویا بابابیگی منشی صحنه، احسان میقانی مدیر تدارکات، حبیب مجیدی عکاس، مهدی گودرزی فیلمبردار پشت صحنه و مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای این فیلم هستند.

در خلاصه داستان مهمانی از کارائیب آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست...».
 
برچسب ها: بیوک میرزایی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها