کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراف کیم کارداشیان: شکست بدی خوردم

26 خرداد 1400 ساعت 8:43


گروه فرهنگی: کیم کارداشیان درباره دلایل جدایی‌اش از کانیه وست صحبت کرد.او گفت وقتی در اکتبر سال گذشته (۲۰۲۰) به ۴۰ سالگی رسید فهمید می‌خواهد در «خوشحالی محض» زندگی کند.کیم کارداشیان گفت: «احساس می‌کنم در زندگی سخت کوشیده‌ام تا به هرچه می‌خواستم دست یابم ... ولی در زندگی خود کسی را نداشتم که این امور را با او سهیم شوم. البته که فرزندانم را دارم اما آیا باید همان‌جا می‌نشستم و با خود می‌گفتم: «باشد، فرزندانم همه چیز من هستند و حال من خوب است؟»

او ادامه داد: «هرگز فکر نمی‌کردم تنها هستم. همیشه فکر می‌کردم این وضعیت کاملا مناسب است و فقط می‌توانم با فرزندانم وقت بگذرانم. همسرم از این ایالت به ایالت دیگر می‌رود و من هم فقط در این مسیر با او هستم و با این مساله مشکلی نداشتم.»کارداشیان افزود: «اما وقتی امسال به ۴۰ سالگی رسیدم فهمیدم نه من همسری نمی‌خواهم که در ایالتی کاملا دور از من زندگی می‌کند.

با خودم فکر کردم، وای خدای من این وقتی است که به داشتن بهترین چیز عادت می‌کنیم. ولی این مساله برای من غم‌انگیز بود و چیزی نبود که می‌خواستم.»این شخصیت تلویزیونی و رپر معروف که با هم چهار فرزند دارند در ماه فوریه بعد از شش سال ازدواج برای جدایی درخواست دادند و بعدتر در دادگاه «تفاوت‌هایی وفق‌ناپذیر» را دلیل این اقدام اعلام کردند.


کد مطلب: 278118

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278118/اعتراف-کیم-کارداشیان-شکست-بدی-خوردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir