کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لیستی ازمناطق گران‌قیمت‌تهران برای خرید خانه

26 خرداد 1400 ساعت 9:39


گروه اقتصادی: بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، برای خرید خانه در برخی از مناطق گران قیمت تهران چقدر بودجه لارم است؟بر اساس اطلاعات موجود در جدول زیر، متوسط نرخ خرید خانه در جردن و پاسداران در محدوده متری ۶۵ میلیون تومان ثبت شده است.

هر متر مسکن در قیطریه ۷۱ میلیون تومان، سعادت آباد ۷۵ میلیون تومان، شهرک غرب ۷۷٫۸ میلیون تومان و اقدسیه ۷۹ میلیون تومان ثبت شده است. متوسط قیمت خرید مسکن در شهرک غرب نسبت به هفته گذشته سه درصد افزایش داشته و در مقابل متوسط قیمت خانه در اقدسیه ۳٫۳ درصد کاهش داشته است.فرمانیه، دروس و نیاوران مناطقی هستند که برای خرید هر متر مربع خانه حداقل ۸۵ میلیون تومان نقدینگی لازم دارد.

 
در بین مناطق موجود در جدول، ولنجک با متوسط قیمت ۹۲ میلیون تومان برای هر متر خانه، زعفرانیه با متوسط قیمت ۱۰۹ میلیون تومان و الهیه ۱۱۶ میلیون تومان برای خرید هر متر مربع آپارتمان، از گران‌ترین مناطق تهران برای خانه‌دار شدن هستند. نرخ فروش مسکن در ولنجک نسبت به هفته گذشته هفت درصد کاهش داشته و الهیه رشد ۳٫۱ درصدی قیمت هر متر مسکن را ثبت کرده است.در جدول زیر متوسط نرخ فروش مسکن در برخی از مناطق گران‌ قیمت تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)


کد مطلب: 278144

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278144/لیستی-ازمناطق-گران-قیمت-تهران-خرید-خانه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir