به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۲۷۸۱۷۴

جامعه نسبت به انتخابات دلسرد شده است

جامعه نسبت به انتخابات دلسرد شده است
گروه سیاسی:یك فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که شرکت نکردن مردم در انتخابات شاید موجب تکرار پدیده احمدی نژاد شود، اظهار کرد: شرکت نکردن در انتخابات یک امر سیاسی است و زمانی موثر است که بتواند بر روندها و رویه ها تاثیر مثبتی بگذارد، ولی به نظر نمی رسد چنین اتفاقی بیافتد. برای یک جریان، شرکت نکردن مردم بهتر است تا آنها جمهوریت را به دست خود مردم پایان دهند.
غلامرضا ظریفیان ادامه داد: شرکت کردن هم باید معنا دار باشد و جامعه احساس کند که رای اش تاثیر گذار است. من معتقدم حضور مردم در صحنه می تواند پیش بینی ها را به هم بزند و پیام جدی داشته باشد و نشان دهنده یک قدرت منتشر شده باشد. البته در حال حاضر با شرایط سردی مواجه هستیم، اما نتیجه این انتخابات نه فقط برای ۸ سال، بلکه برای مدت طولانی تری تاثیر گذار خواهد بود. امیدواریم که قهر جامعه در یکی دو روز آینده به آشتی تبدیل شده و سرنوشت جامعه به سوی صلاح پیش برود.
ظریفیان در پایان با بیان این که تشویق مردم به حضور در انتخابات خیلی سخت است، خاطر نشان کرد: جامعه مشاهده کرده که بخش عمده ای از وعده های قبلی محقق نشده بنابراین اکنون نسبت به انتخابات دلسرد است البته اگر مردم به صحنه نیایند، دیگران سرنوشت آنها را رقم می زنند پس بهتر است خودشان سرنوشت خود را رقم بزنند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: انتخابات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها