به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۷ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۲۷۸۳۱۷

خیال بلژیك از صعود در یورو ۲۰۲۰ راحت شد

خیال بلژیك از صعود در یورو ۲۰۲۰  راحت شد
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال بلژیک توانست با برتری دو بر یک برابر دانمارک خیال خود را بابت صعود از مرحله گروهی عملا قطعی کند.
 در ادامه دور دوم رقابت های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ دو تیم ملی فوتبال بلژیک و دانمارک برابر هم به میدان رفتند. که دانمارک خیلی زود در دقیقه ۲ به گل رسید. یوسف پولسن مهاجم تیم ملی فوتبال دانمارک توانست در ثانیه ۹۹ دروازه بلژیک را باز کند و به این ترتیب زننده دومین گل زودهنگام تاریخ یورو شود.
پس از اتفاق تلخی که برای کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند در ورزشگاه پارکن کپنهاگن رخ داد، در دقیقه ۱۰ بازی برای مدت کوتاه متوقف شد و بازیکنان کریستین اریکسن را تشویق کردند. 
دانمارک در نیمه نخست بازی بسیار خوبی ارائه داد و موقعیتی به بلژیک نداد تا دروازه این تیم را تهدید کند تا نیمه اول با برد دانمارک همراه باشد.
در نیمه دوم روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک تصمیم به استفاده از کوین دی بروین به جای دریس مرتنس گرفت و ورود این بازیکن باعث شد تا بلژیک جریان بازی را به سود خود تغییر دهد. 
حرکت زیبای لوکاکو با پاس دی بروین به تورگان هازارد رسید تا این بازیکن در دقیقه ۵۴ بازی را به تساوی کشاند. 
دی بروین در ادامه و در دقیقه ۷۰ گل دوم تیمش را نیز با شوتی زیبا به ثمر رساند تا بلژیک بازی باخته را تغییر دهد و ۲ بر یک از حریف خود پیش بیفتد.
در دقیقه ۷۶ تکل توبی آلدرویلد بازیکن تاتنهام دروازه بلژیک را نجات داد و نگذاشت تا برایتویت گلزنی کند و بازی را به تساوی کشاند. 
در دقیقه ۸۷ ضربه برایتویت دیرک دروزاه بلژیک را لرزاند و این موقعیت نیز وارد دروازه نشد تا بازی با برتری ۲ بر یک بلژیک خاتمه یابد و کار دانمارک برای صعود خیلی سخت شود.
برچسب ها: یورو ۲۰۲۰
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها