کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اتریوم کلاسیک رقیب جدید بیت‌کوین

28 خرداد 1400 ساعت 9:33


گروه اقتصادی: در سال گذشته ۵۱ درصد حملات به شبکه اتریوم کلاسیک کارساز شدند و این ارز قصد دارد الکوریتم خود را برای امنیت بیشتر تغییر دهد. قرار است شبکه اتریوم کلاسیک الگوریتم خود را برای حفظ امنیت تغییر دهد. این شبکه در سال گذشته در برابر ۵۱ درصد حملات آسیب‌پذیر بود و برای همین می‌خواهد امنیت خود را بالا ببرد. این عمل می‌تواند اعتماد بیشتری به سرمایه‌گذاران اتریوم کلاسیک تزریق کند.
 

الکس تسانکوف رهبر ائتلاف کلاسیک SHA 3 که اتریوم قرار است با این الگوریتم امنیت خود را حفظ کن گفت: ما با کد SHA3 کار امنیت را تمام کردیم و حالا در حال گسترش این ائتلاف هستیم.با اضافه شدن کد SHA3 به اتریوم کلاسیک اکوسیستم تقویت و ایمنی زیاد می‌شود از طرفی نرخ هش بالا می‌رود و سخت‌افزارهای استخراج هم متفاوت می‌شوند.

تسانکوف گفت:«به نظرم بعد از اعمال شدن این تغییرات اتریوم کلاسیک می‌تواند با بیت‌کوین و اتریوم رقابت کند.»
با این تغییرات نرخ هش اتریوم کلاسیک از ۱۲ مرتبه بر ثانیه به ۲۴ مرتبه بر ثانیه افزایش پیدا می‌کند. تسانکوف هم الگوریتم SHA3 را بهترین الگوریتم معرفی کرد و گفت: هیچ الگوریتمی از این بهتر نیست. با این الگوریتم دیگر حملات کارساز نیست. برای اینکه اتریوم کلاسیک رشد کند ما باید الگوریتم خود را داشته باشیم و الگوریتم خود را از اتریوم جدا کنیم.


کد مطلب: 278337

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278337/اتریوم-کلاسیک-رقیب-جدید-بیت-کوین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir