کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین خبر‌ها ازنقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

28 خرداد 1400 ساعت 13:26


گروه ورزشی:فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

اشلی یانگ در آستانه بازگشت به استون ویلا
اشلی یانگ، مدافع ۳۵ ساله اینترمیلان در آستانه بازگشت به باشگاه سابق خود در انگلیس یعنی استون ویلا است. قرارداد این بازیکن ۳۵ ساله با اینتر در پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد و سن سیرو را ترک خواهد کرد.
یانگ مورد توجه تیم‌های انگلیسی واتفورد، برنلی و استون ویلا قرار دارد؛ اما یانگ که دوران جوانی خود را در ویلا پارک سپری کرده است، ترجیح می دهد به این تیم بازگردد.قرارداد او نهایی شده و ممکن است طی ۲۴ ساعت آینده به صورت رسمی اعلام شود. ملی‌پوش سابق انگلیس قراردادی کوتاه مدت با ویلا منعقد کرده است.

راموس مرا در لباس بارسلونا نخواهید دید
سرخیو راموس که پس از ۱۶ سال رئال مادرید را ترک کرد، در بالاترین سطح کار خود را ادامه خواهد داد.
او درباره مقصد بعدی خود گفت:"هنوز نمی‌دانم فصل آینده در کدام تیم بازی خواهم کرد. به تیم دیگری فکر نکرده‌ام، اما هرگز مرا در لباس بارسلونا نخواهید دید. "

مخالفت منچستر یونایتد با درخواست ۲۰ میلیون پوندی اتلتیکو مادرید
باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که برای خرید کیران تیرنی، مدافع اتلتیکومادرید حاضر نیست بیست میلیون پوند هزینه کند.شیاطین سرخ علاقه‌مند به جذب مدافع تیم ملی انگلیس هستند، اما حاضر نیستند که مبلغ درخواستی اتلتیکو را بپردازند و اگر توافقی صورت نگیرد به دنبال گزینه‌های دیگری خواهند بود.

پاری سن ژرمن آماده افزایش پیشنهاد خود برای حکیمی
به گزارش فوت مرکاتو، پاری سن ژرمن سخت به دنبال خرید اشرف حکیمی ستاره مراکشی اینتر است. پیشنهاد اولیه این تیم ۶۰ میلیون یورو بود که از سوی اینتر رد شد.حالا پاریسی‌ها حاضر شده‌اند در پیشنهاد دوم خود مبلغ ۷۰ میلیون یورو را برای این بازیکن پیشنهاد کنند.

آ اس رم به دنبال داوید، هافبک استون ویلا
به نوشته گازتا دلو اسپورت، باشگاه آ اس رم که به دنبال خرید گرانیت ژاکا از آرسنال است؛ چنانچه نتواند این بازیکن را به خدمت بگیرد، داگلاس لوئیز را از استون ویلا به خدمت خواهد گرفت.ژوزه مورینیو که فصل آینده هدایت رم را بر عهده دارد، در تلاش است تا ژاکا را به خدمت بگیرد؛ اما اگر در این راه موفق نشود لوئیز برزیلی را به ورزشگاه المپیک رم منتقل خواهد کرد.

توموری راهی میلان شد
فیکایو توموری، بازیکن چلسی که فصل گذشته به صورت قرضی برای میلان بازی کرده بود با قراردادی ۲۵ میلیون پوندی به طور قطعی به این تیم پیوست.توموری فصل گذشته در سن سیرو درخشید و همین امر باعث شد تا میلان بند خرید قطعی او را فعال سازد. قرارداد این مدافع ملی‌پوش انگلیس با میلان تا سال ۲۰۲۵ است.

لاتزیو و ناپولی به دنبال کلاسیناچ
به‌ نوشته کالچو مرکاتو، سعاد کلاسیناچ مدافع تیم آرسنال مورد توجه تیم های ایتالیایی لاتزیو و ناپولی قرار دارد. این بازیکن فصل گذشته پس از آن که نتوانست در ترکیب اصلی آرسنال جای بگیرد به صورت قرضی برای شالکه بازی کرد.

رئال آماده فروش واران
باشگاه رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای رافائل واران مدافع فرانسوی خود است.از باشگاه منچستر یونایتد به عنوان مقصد این ملی پوش فرانسوی نام برده می‌شود.

تمایل آرسنال برای خرید کاماوینگا
بازیکن آرسنال در نظر دارد ادواردو کاماوینگا، ستاره جوان تیم رن فرانسه را به خدمت بگیرد.این هافبک ۱۸ ساله مورد توجه تیم‌های بسیاری از سراسر اروپا قرار گرفته است، اما آرسنالی‌ها می‌خواهند در پیشاپیش مشتریان باشند.

موناکو رقیب آرسنال برای جذب دروازه بان آژاکس
باشگاه موناکو خواهان جذب آندره اونانا، دروازه بان تیم آژاکس آمستردام شد.آرسنال هم از دیگر مشتریان این دروازه‌بان ۲۵ ساله تیم ملی کامرون است.

ستاره رم در فهرست خرید تاتنهام و چلسی
لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع ایتالیایی تیم رم مورد توجه باشگاه‌های چلسی و تاتنهام قرار دارد.این بازیکن در حال حاضر به همراه تیم ملی ایتالیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ حضور دارد.

بازگشت بوفون به پارما
جانلوئیجی بوفون، دروازه بان صاحب نام ایتالیا به تیم پارما بازگشت.بوفون پس از ۲۰ سال به باشگاه سابقش، پارما بازگشت و با قراردادی ۲ ساله تا ۴۵ سالگی برای زرد و آبی‌ها به میدان خواهد رفت.بوفون در ۱۷ سالگی برای اولین بار درون دروازه پارما قرار گرفت و سپس سال ۲۰۲۱ به عنوان دروازه بان اول ایتالیا راهی یوونتوس شد.
او به جز یک فصل که برای پی اس جی دروازه بانی کرد، تمام این سال‌ها عضو یوونتوس بود.

جدایی گتوزو از فیورنتینا پس از ۲۳ روز
جنارو گتوزو پس از گذشت تنها ۲۳ روز از هدایت تیم فیورنتینا کناره‌گیری کرد.این مربی ۴۳ ساله روز ۲۵ می‌ به عنوان سرمربی فیورنتینا انتخاب شد؛ اما پس از گذشت مدت کوتاهی بدون این که بازی انجام شود، ترجیح داد این تیم را ترک کند.

من سیتی در پیشاپیش صف خریداران راموس
به نوشته روزنامه آ اس، منچستر سیتی نسبت به دیگر باشگاه‌ها شانس بیشتری برای خرید سرخیو‌ راموس دارد.
راموس که به تازگی از رئال‌مادرید جدا شده است، بازیکن آزاد حساب می‌شود و پپ گواردیولا مایل است این مدافع ۳۵ ساله را به خدمت بگیرد.

ستاره رئال سوسیداد در رادار منچستر یونایتد
به نوشته دیلی استار، باشگاه منچستریونایتد در صورتی که نتواند هری کین یا هالند را به خدمت بگیرد، الکساندر ایساک، ستاره رئال سوسیداد را جذب خواهد کرد.هری کین، ستاره تاتنهام و هالند، ستاره دورتموند گزینه‌های اصلی شیاطین سرخ هستند؛ اما الکساندر ایساک، بازیکن ۲۱ ساله تیم ملی سوئد پلن B این تیم محسوب می‌شود.

الننی خواستار تمدید قرارداد با آرسنال
آرسنال در ماه آوریل مذاکرات قرارداد جدید با محمد الننی، هافبک مصری خود را آغاز کرد.الننی اکنون منتظر از سرگیری مذاکرات در مورد تمدید قرارداد پیش از شروع فصل جدید است.  چندین باشگاه اروپایی وضعیت الننی را زیر نظر دارند.


کد مطلب: 278411

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278411/آخرین-خبر-ها-ازنقل-انتقالات-تابستانی-فوتبال-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir