به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۷۸۴۱۵

راه اندازی برنامه بازاریابی وابسته برای اپل پادکست

راه اندازی برنامه بازاریابی وابسته برای اپل پادکست
گروه فناوری: اپل در نظر دارد تا یک برنامه بازاریابی وابسته برای اشتراک پادکست پولی خود راه اندازی کند.ماه گذشته اپل از طرح‌های خود برای اشتراک پادکست‌های پولی در برنامه تازه طراحی شده "اپل پادکست" رونمایی کرد. اکنون، اپل یک برنامه جدید را معرفی کرده که به سازندگان پادکست کمک می‌کند تا تعداد مشترکان خود را افزایش دهند و آن بازاریابی وابسته (affiliate marketing) نام دارد."برنامه شریک عملکرد خدمات اپل" این شرکت، که از قبل برای کمک به بازار سایر خدمات اپل مانند Apple TV، Apple News و Apple Books وجود دارد، امروز در حال گسترش پادکست‌های پولی است.

دریافت ۵۰ درصد کارمزد از برنامه بازاریابی وابسته اپل
این برنامه جدید اپل برای همه آزاد خواهد بود، اگرچه این شرکت معتقد است که این برای ناشران و سازندگان و کانال‌های بازاریابی بیشترین کاربرد را خواهد داشت، چون آن‌ها می‌توانند این پیوند‌های جدید وابسته را به اشتراک بگذارند. هنگامی که کاربران با کلیک کردن روی یکی از پیوندها، در پادکست ممتاز مشترک می‌شوند، شریک یک بار ۵۰ ٪ از قیمت اشتراک پادکست را دریافت می‌کند؛ بنابراین برای مثال، اگر پادکست ماهیانه ۵ دلار از مشترکان هزینه می‌گرفت، مبلغ کمیسیون ۲.۵ دلار بود. این کمیسیون برای هر مشترک جدیدی که از طریق کانال وابسته ثبت نام کرده است اعمال می‌شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

سازندگان پادکست همچنین می‌توانند از لینک‌های وابسته برای تبلیغ برنامه‌های پولی خود استفاده کنند که به آن‌ها امکان می‌دهد تا درآمدشان را افزایش دهند.در حالی که هرکسی می‌تواند برای پیوستن به برنامه وابسته اقدام کند، یک پروسه تأیید وجود دارد. این امر عمدتا برای این است که اسپمر‌ها از برنامه دور شوند و اطمینان حاصل شود که حداقل افرادی که در آن ثبت نام می‌کنند از برخی کانال‌های بازاریابی برخوردارند و می‌توانند پیوند‌ها را توزیع کنند.
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها