به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۲۷۸۴۵۶

اجازه ندادیم تعطیلات لیگ برتربه تیم مالطمه بزند

اجازه ندادیم تعطیلات لیگ برتربه تیم مالطمه بزند
گروه ورزشی: وینگر تیم سپاهان در مورد شرایط این تیم در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر صحبت کرد. محمدرضا خلعتبری در خصوص شرایط سپاهان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: این تعطیلات که ایجاد شده به کیفیت مسابقات لیگ برتر ضربه می‌زند و تیم ما هم برای اینکه خودش را در فرم خوب مسابقات حفظ کند باید تلاش زیادی به خرج دهد ولی خدا ار شکر با برنامه ریزی دقیق کادرفنی و تمریناتی که برای ما در نظر گرفته شده این مشکل به حداقل رسیده و لطمه زیادی از این بابت نخواهیم خورد. اردوی خوبی در تهران داشتیم که خیلی مفید بود و حالا آماده شروع دوباره مسابقات هستیم.

وی در مورد شرایط خودش هم گفت: متاسفانه به دلیل مصدومیت مدتی در کنار سپاهان نبودم ولی چند وقتی است که به تمرینات گروهی اضافه شدم و در خدمت تیم هستم و همه تلاشم را می‌کنم تا هرچه زودتر به آمادگی صد در صد برسم و بتوانم به تیم کمک کنم و بازیکن مفیدی برای تیم باشم.

وینگر سپاهان در مورد رقابت با پرسپولیس در مسیر قهرمانی هم توضیح داد: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده ولی با توجه به شرایط فکر می‌کنم رقابت‌ اصلی بین ما و پرسپولیس باشد. همه تلاش ما این است تا در دیدارهای باقی مانده بهترین نتایج را کسب کنیم و مزد زحمات یک فصلمان را بگیریم و هواداران را در پایان فصل خوشحال کنیم.

خلعتبری در مورد جام حذفی هم گفت: ما در هر دو جام شانس موفقیت داریم و نباید از کنار هیچکدام به سادگی عبور کنیم. قرعه آسان و سخت را هم قبول ندارم چرا که برای رسیدن به مرحله فینال و قهرمان شدن باید توانایی عبور از هر تیمی را داشته باشیم. فولاد هم تیم خوبی است و کار سختی مقابل آنها داریم ولی همانطور که گفتم هدف ما موفقیت در هر دو جام است.

وی در مورد نتایج تیم ملی هم توضیح داد: تیم ملی کار سختی داشت ولی خدا را شکر نتایج خوبی کسب شد و توانستیم راهی دور بعدی شویم و در مراحل بعدی هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشته باشیم.
مرجع : ایلنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها