کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همکاری ال جی و اپل برای فروش محصولات

29 خرداد 1400 ساعت 9:33


گروه اقتصادی: آخرین خبر‌ها حاکی از این است که شرکت‌های ال جی و اپل در حال مذاکره برای همکاری و فروش محصولات هستند.شرکت اپل و ال جی هم اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه هستند. یکی از این موضوعات آن است که فروشگاه‌های ال جی، برای فروش محصولات اپل، توسط کارکنان اپل اداره خواهند شد یا کارکنان ال جی این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت. موضوع دیگر این است که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

مذاکره شرکت های ال جی و اپل برای همکاری
از آنجا که شرکت ال جی همچنان لپ تاپ‌های خود را در فروشگاه‌هایش می‌فروشد، عرضه مک بوک‌های اپل که درواقع رقیب لپ تاپ‌های ال جی محسوب می‌شوند، ممکن است مشکلاتی برای ال جی ایجاد کند. به همین‌خاطر این شرکت تمایلی به این کار نخواهد داشت و به این ترتیب اپل ممکن است هیچ خدماتی برای لپ تاپ‌هایش در فروشگاه‌های ال جی ارائه نکند.

ال جی گفته است که هنوز به توافق نهایی با اپل نرسیده. با این‌حال، این شرکت ممکن است تا آخر ماه جولای که زمان پایان فروش گوشی‌های این شرکت خواهد بود توافق خود را با اپل نهایی کند. هم‌اکنون بیش از ۴۰۰ فروشگاه Best Shop ال جی در کره جنوبی وجود دارد و این امکانات می‌تواند بطور چشمگیری به گسترش فضای خرده فروشی اپل در کشور کره جنوبی کمک کند.


کد مطلب: 278502

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278502/همکاری-ال-جی-اپل-فروش-محصولات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir