کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قربانی: قرعه‌کشی جام حذفی عادلانه نیست

میزان , 29 خرداد 1400 ساعت 12:33


گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نسبت به بعضی دربی‌ها که تبدیل به ساعت خواب شده بود و دو تیم به محوطه هجده قدم یکدیگر نمی‌رسیدند، کیفیت دربی‌ها بالاتر رفته است.پیروز قربانی در خصوص قرعه کشی جام حذفی و تقابل سرخابی‌ها در مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه تیم‌ها را ببرد و برایش فرقی نمی‌کند در چه مرحله‌ای به میدان می‌رود. برای تمام تیم‌ها احترام قائلم، اما بازی استقلال و پرسپولیس در این مرحله زیاد عادلانه نیست. به نظرم استقلال و پرسپولیس باید در مراحل بالاتر مقابل هم قرار می‌گرفتند.
 

وی در پاسخ به اینکه آیا کیفیت دربی‌ها کاهش یافته است، تصریح کرد: از زمانی که تماشاگران در ورزشگاه‌ها نیستند کیفیت بازی‌ها بیشتر شده است. نسبت به بعضی دربی‌ها که تبدیل به ساعت خواب شده بود و دو تیم به محوطه هجده قدم یکدیگر نمی‌رسیدند، کیفیت دربی‌ها بالاتر رفته است. شاید هضم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها برای بعضی بازیکنان سخت است یا فرهنگ هواداری ما طوری است که با شعارهایشان کیفیت بازی‌ها را کاهش می‌دهد. خبر خوبی برای فوتبال نیست، اما متاسفانه حقیقت دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه پرسپولیس در دربی‌های تیرماه روند موفق‌تری داشته، تصریح کرد: به این مسائل اعتقادی ندارم! تیمی که در زمین تلاش کند برنده می‌شود. اینکه مثلاً بگویند توپ اول به تیر هر تیمی برخورد کند آمار پیروزی بیشتری دارد یا از این دست مسائل اعتقادی ندارم و اینها را خرافه می‌دانم.


کد مطلب: 278576

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/278576/قربانی-قرعه-کشی-جام-حذفی-عادلانه-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir