به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۲۷۸۶۵۶

طراحی جدید آیفون 13 را ببینید/فیلم

طراحی جدید آیفون 13 را ببینید/فیلم
گروه فیلم: با توجه به رندر منتشر شده از سری iPhone ۱۳ مشخصات و ویژگی‌های این سری جدید مشخص شد. رندر‌های سری Apple iPhone ۱۳ به نمایش گذاشته شد و یکی از اولین مواردی که ممکن است متوجه آن شوید کاهش ۲۳ درصدی عرض ناچ است، زیرا از ۳۴.۸۳ میلی متر به ۲۶.۸ میلی متر کاهش یافته است. ارتفاع تاچ ارتفاع کمی از ۵.۳۵ میلی متر به ۵.۳ میلی متر دارد. گفته می‌شود، اپل بلندگوی گوشی را به سمت راست بالای تاچ انتقال داد تا تغییر اندازه آن ایجاد شود.
 
تغییرات جدید آیفون ۱۳
از دیگر تغییرات شایعه شده برای آیفون ۱۳ می‌توان به نمایشگری همیشه روشن اشاره کرد که وضعیت فعلی باتری، زمان و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. حالت پرتره برای فیلم شایعه شده است و انتظار می‌رود که هر چهار مدل طرفدار و غیر طرفدار از OIS با سنسور استفاده کنند که به جای حرکت دادن لنز‌ها، با تنظیم سنسور‌های هر دوربین، فیلم‌ها را تثبیت می‌کند.

گفته می‌شود که آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس هر دو نرخ تازه سازی ProMotion ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهند. این بدان معنی است که صفحه نمایش ۱۲۰ بار در هر ثانیه به روز می‌شود و به گوشی قابلیت‌های پیمایش روان و انیمیشن‌های پیشرفته را می‌دهد. به لطف نمایشگر‌های LTPO ساخته شده توسط سامسونگ که در دستگاه‌های آیفون ۱۳ پرو و ​​پرو مکس استفاده خواهد شد، نمایشگر‌های ProMotion باتری‌های آن واحد را به طور کامل خالی نمی‌کنند.

دلیل این امر آن است که فن‌های پشتی LTPO بسته به محتوای نمایشگر امکان تغییر نرخ تازه سازی تلفن‌ها را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، اگر شما در حال بازی یک بازی ویدیویی هستید، تلفن به احتمال زیاد در ۱۲۰ هرتز تازه می‌شود. اما اگر بدون حرکت زیاد مشغول مشاهده چیزی هستید، مثلاً یک ایمیل، نرخ تازه سازی می‌تواند به شدت پایین بیاید و باتری را از خالی شدن بی مورد از بین ببرد.

صحبت از باتری‌ها می‌شود، انتظار داریم ظرفیت‌های بزرگتری برای گوشی‌های جدید ۲۰۲۱، گزینه‌های رنگی جدید (مانند نارنجی و رزگلد صورتی) و موارد دیگر مشاهده کنیم. برخلاف تأخیر‌های منجر به ویروس کرونا که اپل را مجبور کرد نسخه عرضه آیفون‌های ۲۰۲۰ را به ماه اکتبر منتقل کند، امسال انتظار داریم که چهار مدل آیفون ۱۳ بار دیگر در ماه سپتامبر عرضه شوند؛ و به نظر می‌رسد که امسال گزینه ذخیره سازی ۱ ترابایتی واقعاً وجود داشته باشد.در ادامه ویدئویی از رندر آیفون 13 را مشاهده می‌کنید:
....
برچسب ها: آیفون 13
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها