به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۲۷۸۶۶۶

از لواندوفسکی انتقاد نکنید؛ برابر اسپانیا نقشه داریم

از لواندوفسکی انتقاد نکنید؛ برابر اسپانیا نقشه داریم
گروه ورزشی: پائولو سوسا سرمربی تیم ملی لهستان به دفاع از روبرت لواندوفسکی در مقابل انتقادات پرداخت. به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی اسپانیا و لهستان امشب در ورزشگاه لاکارتوخا سویا به مصاف هم خواهند رفت. این دومین بازی دو تیم در یورو 2020 است. لهستان در بازی نخست برابر اسلواکی شکست خورد و اسپانیا و سوئد نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند.برابر اسلواکی تمام امیدها به روبرت لواندوفسکی آقای گل فصل گذشته اروپا دوخته شده بود ولی او ناامیدکننده کار کرد.
 
پائولو سوسا سرمربی پرتغالی لهستان در نشست خبری بازی امشب و در مورد لواندوفسکی گفت:« انتقادات منفصانه نیست. معتقدم برابر ما همه تیم ها روی روبرت تمرکز می کنند و این فرصت خوبی برای دیگر بازیکنان ماست تا بدرخشند. اینکه تنها سعی داشته باشیم توپ را به روبرت برسانیم، مهم نیست بلکه باید به شکل تیمی کار کنیم و زمانی که توپ در اختیار ماست، به بهترین شکل برنامه های مان را پیاده کنیم.می دانیم که اسپانیا تیمی است که دوست دارد تمام دقایق توپ را در اختیار داشته باشد ولی ما هم ایده های خودمان را داریم. معتقدم روبرت علی رغم انتقاداتی که از او شد، برابر اسلواکی به اندازه کافی فداکاری کرد و هر چه در توان داشت را در زمین گذاشت.»
 
 
انتقادات از آلوارو موراتا و تیم ملی اسپانیا:« تیم شان مساوی کرد و گلی هم به ثمر نرساند، پس انتقادات طبیعی است. اسپانیا در 10 سال گذشته همیشه در گروه خودش شانس اول صعود بوده و در یکی دو دهه اخیر افتخارات بزرگی کسب کرده است. الان مشکل گلزنی دارند و امیدوارم این مشکل در بازی برابر ما نیز ادامه داشته باشد. هدف ما چیزی جز پیروزی نیست.سوت ها علیه موراتا؟ برآورده کردن توقعات، هرگز ساده نیست. فوتبال یک بازی هیجان انگیز است و زمانی که از یک مهاجم انتظار بالایی می رود و او نتواند گلزنی کند، از این مسائل هم رخ می دهد.»
 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها