به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۷۸۷۰۲

استقلال با زوج جدید خط حمله مقابل پدیده

استقلال با زوج جدید خط حمله مقابل پدیده
گروه ورزشی:  تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست و یکم لیگ برتر، دوشنبه شب در تهران به مصاف تیم پدیده می‌رود.فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می‌کند که جدا از مشکلات مالی، احتمال استفاده از چند بازیکن تیمش را هم بنا به دلایل مختلف ندارد.
 
در روزهایی که شیخ دیاباته به دلیل قوانین کرونایی قادر به بازگشت به تهران نبود و مهدی قایدی هم تیم ملی را در سفر به بحرین همراهی می‌کرد، مجیدی در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی از زوج جدید ارسلان مطهری - آرمان رمضانی در خط حمله تیمش استفاده کرد و احتمال اینکه همین نفرات زوج خط حمله آبی پوشان مقابل پدیده را تشکیل دهند زیاد است.

شیخ دیاباته هنوز به تهران بازنگشته و مهدی قایدی هم به دلیل همراهی کردن تیم ملی از تمرینات گروهی آبی پوشان دور بوده است. لذا احتمال اینکه این بازیکن از ابتدا در ترکیب ثابت قرار نگیرد و یا در پستی به جز مهاجم برای آبی پوشان به میدان برود وجود دارد تا برای اولین بار زوج ارسلان مطهری و آرمان رمضانی از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرند.دیدار استقلال و پدیده به جا مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر، از ساعت ۱۹:۴۵ روز دوشنبه ۳۱ خرداد به میزبانی آبی پوشان در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
برچسب ها: استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها