به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۲۷۸۷۰۸

۲ عامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت‌ طلا و سکه

۲ عامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت‌  طلا و سکه
گروه اقتصادی: نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به کاهش قیمت‌ها دربازار طلا و سکه گفت: عامل نخست کاهش قیمت‌ها، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.به گزارش ایرنا، محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار سکه و طلا در روزهای آینده، اظهار کرد: اکنون فرصت مناسبی برای تحلیل بازار نبوده و زود است در این مورد صحبت کنیم.
 
وی با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و سکه در روز گذشته ناشی از دو عامل  بوده است، اضافه ‌کرد: عامل نخست، افت قیمت انس جهانی و عامل دیگر کاهش قیمت ارز در داخل کشور است.نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: کاهش قیمت ارز به دلیل تحولات سیاسی داخلی و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری بوده و افت حدود ۱۰۰ دلاری قیمت انس جهانی نیز به سبب شرایط اقتصاد جهانی است که باعث شده بازار طلا با کاهش قیمت همراه شود.
 
وی تاکید کرد: هیچ پیش‌بینی در مورد بازار سکه و طلا نمی‌توان کرد اما انتظار داریم از اواسط هفته، قیمت تغییر کند.
کشتی‌آرای ادامه‌داد: به نظر می‌رسد که به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی، قیمت‌ها اکنون ثابت بماند و از روز دوشنبه دوباره تغییر کند.
برچسب ها: طلا و سکه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها