به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۲۷۸۷۳۳

پرسپولیس به دنبال چهارمین سوپرجام متوالی

پرسپولیس به دنبال چهارمین سوپرجام متوالی
گروه ورزشی: دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۹:۵۰ در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند.به گزارش ایسنا، سوپرجام فصل ۹۹-۱۳۹۸ بالاخره امروز( یکشنبه) بین دو تیم پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر و تراکتور، قهرمان جام حذفی از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. دیداری که قرار بود ابتدای فصل برگزار شود و سپس به نیم‌فصل و پس از آن به این تاریخ موکول شد تا در هفته‌های پایانی لیگ بیستم، شاهد سوپرجام فصل قبل باشیم.
 
پرسپولیسی‌ها که با قرعه‌کشی میزبان این دیدار لقب گرفتند، در حالی به مصاف حریف می‌روند که یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود یعنی وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند و سعید آقایی دفاع چپ پرسپولیس در این دیدار خواهد بود. شاگردان گل‌محمدی که در ۲ فصل اخیر، موفق به کسب سوپرجام شده‌اند، در لیگ بیستم با ۴۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارند و تراکتوری‌ها نیز با کسب ۳۳ امتیاز از ۲۳ بازی در رده ششم قرار دارد. پرسپولیس در ۵ دیدار اخیر خود، ۴ بار پیروز شده و تنها یک تساوی کسب کرده است.

در سوی دیگر، شاگردان رسول خطیبی در تراکتور برای دیدار امروز ۴ بازیکن تاثیرگذار خود یعنی پیمان بابایی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی را در اختیار ندارند و حضور اکبر ایمانی و هادی محمدی در این دیدار در هاله‌ای از ابهام است. تراکتوری‌ها در ۵ بازی اخیر خود، ۳ تساوی، یک شکست و یک پیروزی کسب کرده‌اند که شکست آن‌ها برابر آلومینیوم باعث شد تا قرمزهای آذربایجان از جام حذفی کنار بروند.

تراکتور تحت هدایت ساکت الهامی توانست قهرمان فصل گذشته جام حذفی شود تا به این مسابقه برسد اما از آن زمان، ۳ بار نیمکت تراکتور دچار تغییر شده و حالا هدایت آن‌ها برعهده رسول خطیبی است؛ مربی که در دیدار امروز قرار است به تعدادی از بازیکنان امید خود نیز بازی دهد. تراکتور حواشی مختلفی مثل درگیری دو کاپیتان این تیم یعنی شجاعی و دژاگه با سرمربی را پشت سر گذاشته اما همین حواشی سبب شدند تا دو جام قبلی یعنی جام حذفی و لیگ برتر تقریبا برای تراکتور تمام شوند و به نظر می‌رسد سوپرجام تنها امید تیم تبریزی برای کسب یک جام در این فصل باشد.

این دو تیم پیش از این، ۴۷ بار به مصاف هم رفتند که سهم پرسپولیس ۲۱ برد و سهم تراکتور ۱۰ پیروزی بوده است و ۱۶ دیدار هم به تساوی کشیده است. این دو پیش از این، یک بار در این فصل و در چارچوب لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که سرخ‌ها موفق شدند با گل سید جلال حسینی، در تبریز برنده از زمین خارج شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها