به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۷۸۷۳۹

عابدینی: باید در المپیک توکیو مدال بگیرم

عابدینی: باید در المپیک توکیو مدال بگیرم
گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران گفت: در یک سال گذشته با وجود مصدومیت کتفم تلاش زیادی کرده‌ام چون تمام فکرم گرفتن مدال المپیک توکیو است.مجتبی عابدینی درباره اینکه ممکن است المپیک توکیو آخرین شانس او برای رسیدن به مدال باشد و چقدر تلاش می‌کند که از این فرصت بهترین استفاده را ببرد، تاکید کرد: در هر رقابتی که شرکت می‌کنم با خودم می‌گویم شاید این بهترین شانس من باشد و باید از آن استفاده کنم. من با تمام مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم تا اتفاق بزرگی را رقم بزنم. تجربه‌ای که از المپیک ریو به دست آوردم این است که تلاشم را انجام دهم و بقیه مسائل را به خدا واگذار کنم. زمانی که سن کمی داشتم مادرم همیشه به من می گفت "از تو حرکت، از خدا برکت" و این جمله در المپیک برای من نمایان شد.
 
او ادامه داد: اکنون المپیک توکیو برای من خیلی مهم است و حتی خداوند دو شانس برای من گذاشته که هم در تیمی و هم انفرادی بتوانم برای گرفتن مدال تلاش کنم. تمام فکرم هم گرفتن مدال است و باید مدال بگیرم. در این یکسال تلاش زیادی کرده ام و این در حالی است که دستم درد زیادی دارد. تا الان هم به لطف خدا بوده که توانستم با همین دست، تمرین و در مسابقات شرکت کنم. تمام تلاشم را در المپیک می‌کنم که به مدال برسم و اگر هم نشد دیگر حکمت خدا است.

کاپیتان تیم ملی سابر ایران در مورد  وضعیت مصدومیت کتفش و اینکه قرار است درمان دیگری بر روی آن انجام دهد یا خیر، تصریح کرد: من با مصدومیت تمریناتم را انجام می‌دهم. به هرحال مسئله‌ای است که باید با آن کنار بیایم و ان‌شاءالله تا المپیک این کتف بیچاره من، همراهی ام کند! دو مرتبه PRP انجام دادم که متاسفانه هیچ تاثیری نداشت و با توجه به فرصت کمی که تا المپیک باقی مانده است، دیگر نمی‌توان درمان خاصی انجام داد.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که اردوی گرجستان توانست نیاز به حضور در مسابقه را برای آنها برطرف کند یا خیر، بیان کرد: اردوی خیلی خوبی برگزار شد. بعد از یک سال و نیم که در مسابقات حضور نداشتیم تنها به جام جهانی مجارستان رفتیم و پس از آن دوباره مسابقات تعطیل شد بنابراین این اردو برای خود من بسیار حائز اهمیت بود و تا حدود زیادی توانست نیاز ما را به مسابقه برآورده کند. از طرفی در این اردو یک رقابت انفرادی و تیمی هم بین کشورها برگزار و عیار ملی پوشان برای کادرفنی مشخص شد.

او ادامه داد:  در مسابقه انفرادی، علی پاکدامن خوش درخشید و اول شد و محمد رهبری مقام سوم را به دست آورد. در بخش تیمی هم من پاکدامن و رهبری توانستیم اول شویم. دو تیم از فرانسه، دو تیم از مصر، گرجستان، ازبکستان و دو تیم از ایران حضور داشتند. کادرفنی از وضعیت راضی است و ما ملی پوشان دوباره به جو مسابقه برگشتیم.
برچسب ها: مجتبی عابدینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها