به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۷۸۷۴۷

دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران

دردسر سیستم تشخیص چهره برای بیکاران
گروه اقتصادی: مشکلات اخیری که در ارتباط با پایایی سیستم تشخیص چهره به وجود آمده، به شهروندان آمریکایی که در تنگنای اقتصادی قرار دارند، آسیب زده است.به گزارش ایسنا، پایگاه خبری مادربورد گزارش کرده که شکایتهایی درباره سیستم تشخیص چهره ID.me دستکم در ۲۱ ایالت آمریکا برای بررسی هویت افراد متقاضی دریافت بیمه بیکاری وجود دارد. هنگامی که سیستم تطبیق چهره نمی تواند هویت آنها را تایید کند، بعضی از افراد هفته ها یا ماهها بدون بیمه بیکاری مانده اند و گاهی شانسی برای دریافت کمک از طریق سیستم چت ویدیویی برای حل این مشکلات نداشته اند.
 
بلیک هال، مدیر ID.me به جای فناوری، کاربران را مقصر این مشکلات خوانده و اظهار کرده است که الگوریتم تطبیق چهره ۹۹.۹ درصد دقت عمل دارد و هیچ ارتباطی بین رنگ پوست و شناسایی اشتباه وجود ندارد. وی گفته است مردم سلفیها را به درستی به اشتراک نمی گذارند یا به دستورالعملها عمل نمی کنند.

پایگاه خبری مادربورد خاطرنشان کرده که بعضی از افراد سه تلاش ناموفق برای دریافت تایید سیستم تشخیص چهره داشته اند. اما شرکت مسئول مدعی است هزینه های کلاهبرداری بیمه بیکاری ملی در چند ماه گذشته به سرعت افزایش پیدا کرده و از ۱۰۰ میلیارد دلار به ۴۰۰ میلیارد دلار رسیده است بدون این که مشخص کند این زیان چگونه محاسبه شده است.

بر اساس گزارش انگجت، هر چه که درباره فناوری ID.me روی داده است، با این حال وقایع مربوط یکی از دلایلی را برجسته می کند که چرا دولتهای ایالتی و فدرال امیدوارند تشخیص چهره را محدود کنند. حتی اگر مسئله حریم خصوصی و امنیت هم مطرح نباشد، به نظر نمی رسد به حد کافی قابل اتکا باشد تا از مشکلات قابل توجه اجتناب کند. نرخ موفقیت ۹۹.۹ درصد این سیستم همچنان باعث شده است بسیاری از مردم بدون بیمه بیکاری بمانند. شاید لازم باشد چنین سیستمهایی قابل اطمینان تر باشند تا این دردسرها را در آینده حذف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها