به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۲۷۸۷۵۳

یوونتوس اولین پیشنهاد را به لوکاتلی داد

یوونتوس اولین پیشنهاد را به لوکاتلی داد
گروه ورزشی: باشگاه یوونتوس که مدتی است وضعیت مانوئل لوکاتلی را زیرنظر دارد، رسماً برای به خدمت گرفتن هافبک ایتالیایی ساسولو دست به کار شد. بر اساس گزارش سایت «گل» باشگاه یوونتوس پیشنهادی 30 میلیون یورویی به علاوه واگذاری رادو دراگوشین مدافع رومانیایی خود به ساسولو را بابت به خدمت گرفتن لوکاتلی داده است.

هنوز مشخص نیست ساسولو با این پیشنهاد موافقت خواهد کرد یا خیر چون ارزش لوکاتلی روز به روز در حال افزایش است، بازیکنی که در یورو 2020 هم عملکرد درخشانی داشته و در برتری 3 بر صفر تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس دو گل به ثمر رساند. طبق این گزارش یوونتوس قصد دارد پیش از اینکه قیمت این هافبک ایتالیایی بیشتر شود، او را به جمع شاگردان ماسیمیلیانو آلگری اضافه کند.

یوونتوس در پنجره زمستانی اخیر به خواسته آندره‌آ پیرلو (سرمربی وقت تیم) به دنبال به خدمت گرفتن لوکاتلی 22 ساله بود، اما ساسولو تمایلی به فروش هافبک ملی‌پوش خود در ماه ژانویه نشان نداد. گفته می‌شود دو باشگاه رئال مادرید و منچسترسیتی هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند.

لوکاتلی که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در سال 2018 بود که در ازای 14 میلیون یورو از میلان جدا و به ساسولو پیوست. او که تا سال 2023 تحت قرارداد باشگاه ساسولوست، ارزش تقریبی‌اش حالا در بازار نقل‌وانتقالات 35 میلیون یوروست.

این هافبک 22 ساله که 12 بازی ملی و سه گل‌زده با پیراهن ایتالیا در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده، فصل اخیر در 34 بازی برای ساسولو به میدان رفت و آمار چهار گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها