به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۷۸۷۵۵

سه بازی سخت تیم ملی والیبال در هفته پایانی

سه بازی سخت تیم ملی والیبال در هفته پایانی
گروه ورزشی: تیم ملی والیبال در آخرین هفته از مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات لیگ ملت‌ها رقابت سختی با حریفان قدرتمند خود خواهد داشت.ملی پوشان والیبال ایران که در پایان هفته چهارم با ۵ پیروزی و ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند فردا دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ مقابل تیم قدرتمند فرانسه صف آرایی خواهند کرد. فرانسه با ۸ پیروزی و ۲۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و برای صعود به جمع چهار تیم نهایی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

تیم ملی لهستان دومین حریف ایران در هفته پنجم، با ۱۰ پیروزی و ۳۰ امتیاز پس از برزیل در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان «هنین» در لهستان همیشه با ملی پوشان ایران کُری داشته‌اند و این بازی با توجه به همگروهی دو تیم در مرحله مقدماتی المپیک از حساسیت بالایی برخوردار است.

و آخرین حریف ایران در مسابقات تیم ملی آرژانتین است؛ آرژانتینی که شروع خوبی در مسابقات نداشت اما با گذشت زمان و نزدیک شدن به روزهای پایانی عملکرد بهتری به نمایش گذاشت. آرژانتین با ۶ پیروزی و ۱۷ امتیاز بالاتر از ایران در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بر خلاف ادوار گذشته فقط ۴ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات والیبال ابتدا بر اساس تعداد برد محاسبه می‌شود و سپس امتیازها لحاظ می‌شود. هر پیروزی ۳ بر صفر و یا ۳ بر یک سه امتیاز برای تیم برنده به دنبال دارد و در صورتی که تیمی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شود ۲ امتیاز دریافت و حریف یک امتیاز به دست خواهد آورد.
برچسب ها: والیبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها