به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۲۷۸۷۵۹

در هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کنیم و از کجا بخریم؟

گروه کسب و کار:
امروزه درب ضد سرقت یکی از مهم ترین ارکان یک ساختمان به شمار می رود. استفاده از این درب ها باعث ایجاد امنیت و زیبایی در ساختمان شما می شود. برای خرید درب ضد سرقت باید این درب ها را به خوبی بشناسید و از کیفیت آن ها اطمینان حاصل نمایید. در این مقاله سعی داریم شما را با نکات مهمی که هنگام خرید درب باید به آن ها توجه نمایید و همچنین بهترین فروشگاه های اینترنتی و یا فروشگاه های موجود در سطح شهر آشنا نماییم.

نکات مهم در هنگام خرید درب ضد سرقت
درب ضد سرقت موجود در بازار دارای کیفیت های مختلفی می باشد. بعضی درب ها که به عنوان درب ضد سرقت لوکس شناخته شده اند دارای امنیت بسیار بالایی می باشند. در این درب ها از بهترین یراق آلات و تجهیزاتی مانند چشمی دیجیتال، قفل هوشمند و ... استفاده شده است. این درب ها بهترین نوع درب ضد سرقت می باشند. قیمت این نوع درب از سایر محصولات موجود در بازار بیشتر می باشد. در طرف مقابل انواع بی کیفیت درب ضد سرقت هستند که از استانداردهای یک درب برخوردار نمی باشند و فقط شکل ظاهری آن به مانند درب ضد سرقت است. برای خرید یک درب ضد سرقت باید با ویژگی ها و استاندارد های یک درب با کیفیت آشنا شوید. یکی از معتبرترین فروشگاه های درب ضد سرقت که می توانید درب های با کیفیت را از آنجا تهیه نمایید فروشگاه راشا درب می باشد. 

ویژگی های درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت به علت ساختار ویژه ای که در آن ها رعایت شده است، نسبت به درب های معمولی مقاومت بیشتری دارند و امنیت بیشتری را ایجاد می کنند. همین ساختار ویژه و مشخصات منحصر به فرد درب ضد سرقت، نفوذ به ساختمان هایی که دارای این درب ها می باشند را برای سارقین غیر ممکن کرده است. در ادامه شما را با تعدادی از این ویژگی ها آشنا خواهیم ساخت.

درب ضد سرقت از کجا بخریم؟
قفل درب ضد سرقت
یکی از مهم ترین اجزای یک درب ضد سرقت، قفل آن می باشد. اگر قفل درب ضد سرقت دارای کیفیت نباشد آن درب دیگر امنیت لازم را تامین نمیکند و از دسته درب های ضد سرقت خارج می شود. از معروف ترین برندهای قفل می توان به قفل درب ضد سرقت کاله اشاره داشت.

چهار چوب درب ضد سرقت
چهارچوب درب ضد سرقت از جنس فولاد نرم با ضخامت 18 الی 24 سانتي ‌متر و قطر ورق 1.8 میلی متر، پوشش چهارچوب و درب با رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای و کاملاً مکانیزه مي باشد. چهارچوب ها از جنس ورق آهن و مجهز به نوار عایق لاستیکی می باشند. ضخامت چهارچوب باید 1.5 میلی متر و یا بالاتر از آن باشد.

روکش درب ضد سرقت
روکش های متعددی برای درب ضد سرقت در بازار موجود می باشد که از آنها می توان به روکش هاس ایتالیایی، آمریکایی، چینی، ترکیه ای و ایرانی اشاره کرد. درب ضد سرقت ترک به واسطه سابقه عالی در درب های ضد سرقت خانگی از برترین های این برند ها است. به طور کلی ساختار داخلی تمام درب های ضد سرقت با کیفیت یکسان می باشد و روکش باعث ایجاد ظاهر متفاوت در درب می شود. رویه درب باید در برابر فرسایش بسیار مقاوم باشد.

درب ضد سرقت با عایق صوتی و حرارتی
در ساخت درب ضد سرقت استاندارد، از سنگ پشم نسوز برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت می باشد. همچنین از نوار درزگیر دور تا دور لنگه یا چهارچوب درب جهت عایق صدا، گرد و غبار و پر شدن فضای خالی بین چهارچوب درب استفاده می شود.

خرید درب ضد سرقت و قیمت
وزن درب ضد سرقت
یکی از مهم ترین ویژگی های یک درب استاندارد وزن آن می باشد. وزن درب های ساخته ترکیه عموما از ۱۳۵ تا ۱۸۵ کیلو گرم بسته به کیفیت کارخانه ی تولیدی متغیر می باشد. توجه به فاکتور وزن در زمان خرید درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد به این دلیل که وزن درب برگرفته از نوع رویه و شبکه بندی فولادی داخل و ضخامت ورق های آن می باشد. یک درب استاندارد در ترکیه عموما وزنی غالب بر ۱۶۰ کیلو گرم را دارد.
 وزن بالای درب ضد سرقت باعث ایجاد امنیت بیشتر می شود. معمولا یک درب استاندارد دارای وزن بین 90 تا 1200 کیلوگرم می باشد. اگر دربی سبک تر از این مقدار باشد به هیچچ عنوان نمیتوان آن را به عنوان درب ضد سرقت معرفی کرد. 

از کجا درب ضد سرقت بخریم؟
برای خرید درب ضد سرقت، باید به فروشگاه های معتبر درب در سطح شهر مراجعه بفرمایید. اما نکته ای که باید بدانید این است که در تهران و یا به طور کلی در ایران مکانی بنام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد و برای دیدن مدل های مختلف باید به فروشگاه های سطح شهر مراجعه بفرمایید. این امر هم باعث اتلاف وقت شما و هم اتلاف هزینه خواهد شد. فروشگاه های معتبر در زمینه فروش درب ضد سرقت برای راحتی در خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آن ها اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند. 
در فروشگاه های اینترنتی می توانید با مشاهده تمام محصولات و مقایسه آن ها با یکدیگر بهترین و مناسب ترین محصول را برای خود تهیه نمایید. در خرید حضوری مقایسه محصولات، کار بسیار دشوار تری نسبت به خرید اینترنتی خواهد بود. همچنین در روش حضوری دسترسی بسیار کمتری به مدل‌ها وجود دارد.
همچنین ممکن است شما دقیقا متوجه اطلاعات و صحبت های فروشنده نشوید و این امر موجب سردرگمی شما می شود. اما در روش اینترنتی می توانید با دقت و صبر به تحقیق بپردازید و بهترین محصول را خریداری نمایید.
در زمینه فروش درب ضد سرقت، فروشگاه های معتبری مانند راسان درب، اتحاد درب، درب امن و راشا درب فعالیت دارند. این فروشگاه ها همگی دارای فروشگاه اینترنتی می باشند و برای مشاهده محصولات و لیست قیمت و مشخصات می توانید به سایت آن ها مراجعه بفرمایید. 

مشخصات یک فروشگاه معتبر درب ضد سرقت
توصیه اکید می شود برای خرید درب ضد سرقت حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه بفرمایید تا از اصل بودن محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید و درب را با قیمت مناسب تهیه نمایید. یک فروشگاه معتبر باید دارای ویژگی های زیر باشد:
•    دارای محصولاتی باکیفیت که دارای ضمانت و خدمات پس از فروش باشند.
•    فروشگاهی خوش نام و دارای عواملی خوش برخورد
•    مشتری هایی که از خرید خود راضی هستند.
•    قیمت مناسب و منصفانه
 
فروشگاه اینترنتی درب ضدسرقت
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها