به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۷۸۸۰۵

۲کشته در ریزش چاه در اصفهان

۲کشته در ریزش چاه در اصفهان
گروه حوادث: ریزش یک حلقه چاه در زیرزمین یک باب منزل در حال بازسازی در اصفهان به کشته شدن ۲ کارگر منجر شد.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه به ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۴۴ دقیقه روز گذشته رخ داد و نیروهای امداد و نجات از ۱۰ ایستگاه  محل اعزام شدند و در مجموع این عملیات نجات تا ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد امروز ادامه داشت.

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به اینکه احتمال محبوس شدن ۲ کارگر در زیر آوار مطرح شد افزود: در ساعت ۲۲ و ۲۳ دقیقه پیکر بی‌جان فرد اول در عمق چهار متری کشف شد.وی تصریح کرد: این مرد حدود ۵۵ ساله بود که با تلاش چهار ساعته آتش‌نشانان از چاه خارج شد.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تلاش برای خارج کردن کارگر دیگر همچنان ادامه یافت بیان کرد: در ساعت ۲ و ۶ دقیقه بامداد نیز پس از هفت ساعت تلاش نفس‌گیر پیکر بی‌جان فرد دوم که فوت کرده بود از چاه خارج شد.علت این حادثه در دست بررسی است.
برچسب ها: حوادث ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها